تازه ترین خبرها

(آخرین بروز رسانی 12 دقیقه قبل)

با حضور معاون سیاسی و امنیتی استاندار ؛
آئین تکریم و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران برگزار شد
«روح الله سلگی با بیان اینکه مازندران در حوزه رسانه رتبه اول کشور را دارد، اظهار کرد: قدردان علم داری اصحاب رسانه استان در پوشش اخبار و فعالیت های این خطه از شمال ایران اسلامی هستیم.
 آئین تکریم و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران برگزار شد

معاون سیاسی، امنیتی واجتماعی استاندار مازندران به بودجه محدود حوزه فرهنگ اشاره کرد و گفت: ‌تلاش داریم با استفاده از فرصت گردشگری سواحل به رونق درآمد هنرمندان کمک شود.

 

به گزارش اوج نیوز، «روح الله سلگی» امروز(۲۲اردیبهشت) در آئین تکریم و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران با بیان اینکه مازندران در حوزه رسانه رتبه اول کشور را دارد، اظهار کرد: قدردان علم داری اصحاب رسانه استان در پوشش اخبار و فعالیت های این خطه از شمال ایران اسلامی هستیم.

 

معاون سیاسی، امنیتی واجتماعی استاندار مازندران ضمن قدردانی از «عباس زارع» مدیرکل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، افزود: تعامل ایشان با مدیران دستگاه های اجرایی و استانداری سازنده و موفق بوده است.

 

 وی با بیان اینکه آقای زارع خوش فکر، خلاق و مدبر هستند، اظهار امیدواری کرد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از ظرفیت آقای زارع به درستی بهره مند شود.

 

سلگی همچنین به خدمات «حسین جوادی» مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در حوزه فرهنگ اشاره و بیان کرد: ایشان نیز اهل تعامل هستند. امید است شاهد برکات در حوزه فرهنگ استان باشیم.

 

 وی با بیان اینکه در ۱۳روز نوروز بیش از ۲۰میلیون گردشگر در استان مازندران حضور یافتند، افزود: این ظرفیت ملی برای تبلیغ فرهنگ استان مازندران است.باید برای این حوزه برنامه داشت.

 

 سلگی با بیان اینکه باید مبلغ فرهنگی در عرصه های مختلف باشیم، گفت: برای حضور میلیونی گردشگر در ایام تابستان نیز از همین الان برنامه ریزی شود تا تبلیغ هنر و فرهنگ این دیار شود و به کسب و کار هنرمندان رونق داده شود.

 

 وی به بودجه محدود حوزه فرهنگ اشاره و بیان کرد: باید حوزه فرهنگ و هنر درآمد زا شود .

 

 سلگی به آزاد سازی سواحل استان مازندران اشاره کرد و گفت:‌تلاش داریم با استفاده از ظرفیت سواحل به رونق درآمد هنرمندان کمک شود.

 

 وی با اشاره به ریشه غنی تمدنی مردمان مازندران، افزود: پرچم عشق و ارادت به اسلام ۷۰۰سال پیش در استان مازندران برافراشته شد و اولین حکومت شیعی در این دیار تشکیل شده بود. مردم به صورت خودجوش حکومت علوی را برگزیدند.

 

 سلگی به پیشینه علمای دینی استان اشاره کرد و گفت: باید ظرفیت های دینی، فرهنگی، هنری استان به درستی معرفی شود.

 

 وی با بیان اینکه در مازندران رتبه اول طلاق را در اختیار داریم ، افزود: بی تعهدی ناشی از حضور گردشگران که نسبتی به مردمان مازندران ندارد به مردم این استان تحمیل می شود. ارشاد مازندران برای فرهنگ سازی در کاهش طلاق برنامه داشته باشد.

 

سلگی بابیان اینکه به دنبال ترویج موسیقی سنتی استان مازندران هستیم، گفت: ایجاد عدالت فرهنگی هستیم.

 

شما ممکن است این اخبار را هم دوست داشته باشید :

دریافت خبرنامه

تبلیغات

نظرات کاربران

نظر شما

نظر شما در مورد این خبر

نظرسنجی