تازه ترین خبرها

(آخرین بروز رسانی 12 دقیقه قبل)

خبر مسرت بخش « نیک نژاد » :
دروازه‌های صادراتی به روی کاغذ مازندران باز شد / صادرات با عراق استارت خورد
اوج نیوز: نیک نژاد، مدیرعامل صنایع چوب و کاغذ مازندران با اشاره به بازشدن دروازه‌های صادراتی عراق به روی محصولات این کارخانه گفت: ماهانه چهار هزار تن کاغذ به این کشور صادر می‌شود.
دروازه‌های صادراتی به روی کاغذ مازندران باز شد / صادرات با عراق استارت خورد

به گزارش اوج نیوز، امید نیک نژاد در گفتگویی با اظهار اینکه کاغذی که در کارخانه تولید می شود بهترین نوع برای کتاب های درسی و روزنامه به شمار می رود، ظرفیت این کارخانه را ۱۷۵ هزار تن در سال بیان کرد و افزود: خوشبختانه محصولات این کارخانه به مناطق مختلف صادر می شود.

 

وی تامین مواد اولیه و خمیرالیاف و مواد شیمیایی را از جمله دغدغه ها بیان کرد و افزود: خوشبختانه با تلاش های شبانه روزی، دروازه های صادراتی به روی چوب و کاغذ در استان باز شده است.

 

مدیرعامل صنایع چوب و کاغذ مازندران افزود: قرارداد صادراتی به میزان ۲۵ هزار تن به مقصد کشور عراق و ارزش ۱۲ میلیون یورو به این کشور ارسال شد.

 

نیک نژاد ادامه داد: ماهانه قرار است چهارهزار تن محصول روانه کشور عراق شود و خوشبختانه هر سه شیفت این کارخانه فعال شده است.

 

وی با بیان اینکه تولیدات کارخانه برای کاغذ تحریر و چاپ مناسب و کیفی است، از عقد قرارداد با آموزش و پرورش در زمینه تامین کاغذ کتاب درسی خبر داد و گفت: همچنین در تلاش هستیم تا با عقد قراردادهای صادراتی، ارزآوری بیشتری برای استان رقم زنیم

شما ممکن است این اخبار را هم دوست داشته باشید :

دریافت خبرنامه

تبلیغات

نظرات کاربران

نظر شما

نظر شما در مورد این خبر

نظرسنجی