تازه ترین خبرها

(آخرین بروز رسانی 12 دقیقه قبل)

مس در آتش ببرهای مازنی ذوب شد ؛ حالا نوبت آلومینیوم است ....
دیدار تیم‌های نساجی مازندران و مس کرمان شامگاه سه شنبه ۳۰ فروردین در استادیوم آزادی تهران برگزار شد و در نهایت تیم فوتبال نساجی مازندران با برتری یک بر صفر برابر حریف کرمانی به فینال این رقابت‌ها دست یافت ....
 دیدار تیم‌های نساجی مازندران و مس کرمان شامگاه سه شنبه ۳۰ فروردین در استادیوم آزادی تهران برگزار شد و در نهایت تیم فوتبال نساجی مازندران با برتری یک بر صفر برابر حریف کرمانی به فینال این رقابت‌ها دست یافت ....

اوج نیوز: دیدار تیم های نساجی مازندران و مس کرمان شامگاه سه شنبه ۳۰ فروردین در استادیوم آزادی تهران برگزار شد و در نهایت نساجی با شکست مس به فینال صعود کرد.

به گزارش اوج نیوز، دیدار تیم‌های نساجی مازندران و مس کرمان شامگاه سه شنبه ۳۰ فروردین در استادیوم آزادی تهران برگزار شد و در نهایت تیم فوتبال نساجی مازندران با برتری یک بر صفر برابر حریف کرمانی به فینال این رقابت‌ها دست یافت.

این مسابقه تا وقت اضافه دوم برنده نداشت اما در دقایق پایانی دوم تیم نساجی مازندران با ضربه پنالتی به گل برتری دست یافت.

 

این مسابقات از سری رقابت‌های جام حذفی فوتبال کشور، تیم نساجی مازندران در ورزشگاه آزادی تهران میزبان مس کرمان بود.

ترکیب تیم‌های نساجی و مس کرمان؛

ترکیب نساجی: 

علیرضا حقیقی، سعید غلامعلی بیگی، رضا جعفری، ایوب کلانتری، حامد شیری، عرفان گل‌محمدی، صابر حردانی، مرتضی منصوری، مهرداد عبدی، شاهین طاهرخانی و مسعود شجاعی

ترکیب مس: 

حسین شهریاری، علی خلیلی، میلاد خدایی، حمید گلزاری، محمد صبوری، علیرضا قادری، عارف زینلی، امید پورقنبری، سامان توربان، علی تهامی و امیرحسین عسکری 

این دیدار که به دلیل عدم آماده نبودن زمین خانگی نساجی در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شد در نهایت در وقت‌های قانونی با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید تا بازهم وقت‌های اضافه و شاید ضربات پنالتی تکلیف بازی را مشخص کند.

 

نساجی که در این بازی از حمایت بی‌نظیر هوادارن خود سود می‌برد میزبان مس کرمانی بود که تنها ۵۰ هوادار را همراه خود می‌دید.

در نیمه نخست این دیدار دو تیم بازی بی‌روح و محتاطانه‌ای را انجام دادند تا چندان شاهد بازی جذابی نباشیم.

نساجی در بیشتر زمان نیمه نخست مالک توپ و میدان بود اما موقعیت چندانی دو تیم در نیمه نخست روی دروازه‌ها ایجاد نکردند.

 

اما حواشی این دیدار در نیمه نخست بیشتر از جذابیت بازی بود. اعتراض کرمانی‌ها به حضور هواداران نساجی پشت نیمکت تیم خودشان و درگیری‌ها و اعتراضات به داوری سبب شد تا نیمه نخست با چاشنی این حواشی بدون گل به پایان برسد. سرمربی جوان مس کرمان طبق معمول در راس این حواشی بود. 

کرمانی سعی داشتند با به حواشی کشاندن بازی، جو بازی را آرام کنند تا بتوانند راحت‌تر برابر این نساجی و این هواداران بازی کنند.

 

اما در نیمه دوم این دیدار نساجی بازی را مالکانه آغاز کرد اما باز هم موفق به ایجاد موقعیت خطرناک نشدند.

گردش توپ در میانه میدان سبب شد تا هواداران شاهد بازی‌ای زیبا نباشند.

نیمه دوم این دیدار هم، هرچند موقعیت‌های نصفه و نیمه ای وجود داشت اما چنگی به دل نزد تا بازی به وقت های اضافه برسد.

در وقت‌های اضافه هم دو تیم میلی به گلزنی نشان ندادند تا توپ بیشتر در مرکز میدان به چرخش در بیاید و شاهد بازی بی کیفیتی از هر دو تیم باشیم.

 

در دقایق پایانی نیمه نخست وقت‌های اضافه نساجی کمی هجومی‌تر شد و چند موقعیت خوب ایجاد کرد اما بازهم موفق به گشودن دروازه حریف کرمانی و لیگ یکی خود نشد تا نیمه نخست وقت‌های اضافه هم گلی در بر نداشته باشد.

اما در دقیقه ۱۰ نیمه دوم وقت اضافه خطا کرمانی‌ها روی بازیکن نساجی یک ضربه پنالتی به نفع نساجی گرفته شد تا کل حامد شیری باعث پیروزی نساجی در این دیدار شود.

از مهمترین حواشی این دیدار جدا از بحث حضور پرشور هواداران نساجی، علاوه بر حضور مرتضی پورعلی گنجی و سایر چهره‌های مختلف ورزشی، حضور حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان در ورزشگاه بود که از نزدیک نظاره‌گر این بازی بود.

 

حواشی این دیدار : 

پس از ورود وزیر ورزش و جوانان به جایگاه ویژه ورزشگاه آزادی برای تماشای دیدار نساجی و مس کرمان با رضا حدادیان مالک باشگاه نساجی و استاندار مازندران خوش و بش گرمی داشت.

* پس از هدر رفتن موقعیت تیم مس در دقیقه ۸۰ حدادیان نفس آسوده‌ای کشید و دست خود را روی پای سالار عقیلی گذاشت.

*در دقیقه ۸۱ یکی از نیمکت‌نشینان تیم مس حرکتی به سمت هواداران نساجی انجام داد که سبب خشمگین شدن آنها شد.

* در دقیقه ۸۱ ساکت الهامی از دستیار خود مصطفی صداقت درخواست کرد به کنار زمین بیاید و بازیکنان نساجی را هدایت کند اما پس از لحظاتی اعلام خطای بازیکن تیم مازندرانی سبب اعتراض شدید سرمربی نساجی به مهدی سیدعلی شد و به همین دلیل داور به او کارت زرد نشان داد. پس از این اتفاق الهامی و برخی دستیارانش با داور مسابقه درگیر شدند که این موضوع با دخالت سرپرست نساجی و برخی عوامل بازی به پایان رسید.

* در دقیقه ۸۵ بازیکن نساجی قصد پرتاب اوت را داشت اما در کنار زمین با فرزاد حسین‌خانی و یکی از بازیکنان مس درگیر شد و این موضوع بار دیگر بازی را به جنجال کشید. هواداران نساجی که پشت نیمکت‌ مس نشسته بودند پس از این اتفاق علیه حسین‌خانی شعار دادند.

 

* در نیمه دوم حدود ۳۵ هزار هوادار در ورزشگاه آزادی حضور داشتند.

* پس از سوت پایان بازی ساکت الهامی به درون زمین رفت و لحظاتی با داور جر و بحث کرد.


شما ممکن است این اخبار را هم دوست داشته باشید :

دریافت خبرنامه

تبلیغات

نظرات کاربران

نظر شما

نظر شما در مورد این خبر

نظرسنجی