تازه ترین خبرها

(آخرین بروز رسانی 12 دقیقه قبل)

 
فوتبال ایران دوباره عزادار شد:
علی انصاریان درگذشت / ماموریت سخت به علی کریمی
فوتبالیست سابق در تیم‌های استقلال و پرسپولیس تهران دار فانی را وداع گفت.
علی انصاریان درگذشت / ماموریت سخت به علی کریمی

به گزارش اوج نیوز، علی انصاریان، بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران و تیم‌های استقلال و پرسپولیس تهران بر اثر ابتلا به ویروس کرونا دقایقی پیش درگذشت.

انصاریان از هفته گذشته بر اثر ابتلا به بیماری کووید-۱۹ در بیمارستان فرهیختگان بستری شد و تحت مراقبت‌های ویژه قرار گرفته بود که پس از چند روز مبارزه با این ویروس متاسفانه جان به جان آفرین تسلیم کرد.

انصاریان به دومین چهره ورزشی تبدیل شد که طی یک هفته اخیربر اثر بیماری کووید-۱۹ درگذشته است. پیش از این مهرداد میناوند، بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس تهران به دلیل آمبولی ریه درگذشته بود.
 
علی انصاریان ۴۳ ساله سابقه ۷ فصل بازی برای پرسپولیس و یک سال حضور در استقلال را دارد. او همچنین شش بازی ملی انجام داد و فوتبال خود را در شاهین بوشهر کفش هایش را آویخت.

او سابقه گلزنی به بایرن مونیخ و دروازه بان اسطوره ای این تیم اولیور کان را با پیراهن پرسپولیس دارد.

انصاریان پس از پایان دوره بازی، یک قطعه موسیقی منتشر و در چیزی حدود ۲۰ فیلم سینمایی و سریال نیز بازی کرد و توانایی اش در این عرصه را نیز به نمایش گذاشت.


ماموریت سخت به علی کریمی پس از درگذشت انصاریان


ماموریت سخت به علی کریمی پس از درگذشت انصاریان

پس از درگذشت علی انصاریان دوستان نزدیک یک ماموریت سخت را به علی کریمی دادند. زمانی که انصاریان جان به جان آفرین تسلیم کرد مادرش از این اتفاق تلخ بی خبر بود و دوستان نزدیک به کریمی ماموریت دادند این خبر تلخ را ساعاتی بعد به مادرش اعلام کند.

‌از آنجایی که مادر انصاریان وابستگی زیادی به علی داشت دوستان و اقوام تصمیم گرفتند خبر درگذشت پسرش را به آرامی به وی اطلاع دهند. از این جهت به کریمی ماموریت دادند که این کار را ساعاتی پس از درگذشت انصاریان انجام دهد.

این ضایعه را به خانواده انصاریان و جامعه فوتبال تسلیت می‌گوییم و برای آن مرحوم علو درجات خواستاریم.

شما ممکن است این اخبار را هم دوست داشته باشید :

دریافت خبرنامه

تبلیغات

نظرات کاربران

نظر شما

نظر شما در مورد این خبر

نظرسنجی