تازه ترین خبرها

(آخرین بروز رسانی 12 دقیقه قبل)

 
شکست خانگی استقلال برابر سایپا
سایپا با ابراهیم صادقی و پس از پیروزی برابر استقلال، چهار طلسم بزرگ را شکست.
شکست خانگی استقلال برابر سایپا

به گزارش اوج نیوز ، تیم‌های استقلال و سایپای تهران در چارچوب هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف هم رفتند که در پایان نارنجی‌پوشان موفق شدند با نتیجه یک بر صفر از سد میزبان خود بگذرد و ۱۶ امتیازی شود.

 

این سومین پیروزی سایپا در این فصل بود که به دست آمد. شاگردان ابراهیم صادقی به اولین برد خارج از خانه خود در این فصل دست پیدا کردند و همچنین صادقی برای اولین بار در دوران سرمربیگری خود موفق شد به ۲ برد متوالی در لیگ برتر دست پیدا کند. اتفاقی که از هفته بیست و هشتم تا لیگ هجدهم تا به اینجا رخ نداده بود. نارنجی وفادار برای اولین بار در سومین تقابل با استقلال به برتری رسید و سه امتیاز را به دست آورد.

 

استقلال نیز بعد از ۹ دیدار طعم تلخ شکست را چشید و برای دومین بار در این فصل سه امتیاز را واگذار کرد. این اولین باخت خانگی محمود فکری در لیگ بیستم بود که به ثبت رسید.

 

آبی‌پوشان تهرانی همچنین برای چهارمین فصل متوالی در ورزشگاه آزادی در برابر سایپا به برتری نرسیدند. خودروسازان تهرانی در سی و نهمین رویارویی با استقلال در لیگ برتر به هشتمین پیروزی دست پیدا کردند و این اتفاق پس از پنج بازی بدون برد به دست آمد.

شما ممکن است این اخبار را هم دوست داشته باشید :

دریافت خبرنامه

تبلیغات

نظرات کاربران

نظر شما

نظر شما در مورد این خبر

نظرسنجی