تازه ترین خبرها

(آخرین بروز رسانی 12 دقیقه قبل)

روایت سخنگو از مدیریت درخشان دولت ؛
ربیعی : کسانی به نام انتقاد ، دولت را تخریب کردند / مردم ما امروز و فردا می توانند منصفانه قضاوت کنند !
اوج نیوز : ربیعی گفت : مدریت اقتصادی درست در زمانی اتفاق افتاد که بحران غیرمنتظره ویروس کرونا بار مضاعفی بر گرده دولت تحمیل کرده بود ....
ربیعی : کسانی به نام انتقاد ، دولت را تخریب کردند /  مردم ما امروز و فردا می توانند منصفانه قضاوت کنند !

اوج نیوز: علی ربیعی سخنگوی دولت در نشست خبری خود با حضور خبرنگاران رسانه های مختلف گفت: فردا دولت شرور ترامپ به پایان راه خود خواهد رسید و آمریکا رئیس جمهور تازه ای خواهد داشت. رئیس جمهوری که فرصت دارد تا نماینده ای برای صدای بلند مردم آمریکا برای تغییر رویه هایی باشد که حداقل در چهار سال گذشته موجب تحقیر، آشفتگی و انزوای آمریکا شدند.

وی با اشاره به اینکه مردم ما امروز و فردا می توانند منصفانه قضاوت کنند و سره را از ناسره سوا کنند،گفت: مردم عاملان و همدستان این جنایت سازمان یافته اقتصادی را نه فراموش می کنند و نه می بخشند.

ربیعی تصریح کرد: اما متاسفیم کسانی نیز در داخل بودند که به نام انتقاد از دولت و با چشم بستن به رفتارهای مجرمانه آمریکا و پیامدهای ویرانگر آن بر زندگی مردم، دولت را در خط مقدم این مبارزه بی امان تخریب کردند در حالیکه با حداقلی از انصاف می توانستند ببینند که نه تنها این دولت در سال های قبل از آوار شدن تحریم ها بر سر مردم ما، یکی از درخشان‌ترین دوره های رشد اقتصادی را مدیریت کرد بلکه حتی در همین دوره نیز در شرایطی که بسیاری  انتظار ابرتورم را برای سال جاری داشتند، مانع از تحقق آن شد و این مدیریت اقتصادی درست در زمانی اتفاق افتاد که بحران غیرمنتظره ویروس کرونا بار مضاعفی بر گرده دولت تحمیل کرده بود.

شما ممکن است این اخبار را هم دوست داشته باشید :

دریافت خبرنامه

تبلیغات

نظرات کاربران

نظر شما

نظر شما در مورد این خبر

نظرسنجی