تازه ترین خبرها

(آخرین بروز رسانی 12 دقیقه قبل)

 
واکنش تند نماینده ادوار مازندران به انتصاب استاندار جدید: متاسفم!
شجاعی کیاسری : انتخاب نوری به خاطر دلجویی و حل مشکل بی‌پستی او است / در آینده نتایج اسفبار مدیریت یوسف نوری را به وضوح خواهیددید !
اوج نیوز : سید رمضان شجاعی کیاسری گفت : به یقین انتخاب جناب نوری که هیچ سنخیت اجرایی با استانداری مازندران ندارد صرفا بخاطر دلجویی از ایشان وحل مشکل بی پستی ایشان است نه حل مشکل استان و خدمت به مردم مازندران ....
شجاعی کیاسری : انتخاب نوری به خاطر دلجویی و حل مشکل بی‌پستی او است / در آینده نتایج اسفبار مدیریت یوسف نوری را به وضوح خواهیددید !

اوج نیوز:  نماینده اسبق ساری و میاندورود در خصوص ارزیابی‌اش از انتصاب نوری به عنوان استاندار مازندران به تیرنگ گفت: به عنوان یک شهروند مازندرانی وساروی و مدیر چندین ساله صدا وسیمای استان که از فرصت‌ها و تهدیدها و ظرفیت استان اطلاع کافی دارم و به عنوان دو دوره نمایندگی مردم شریف و غیور ساری ومیاندرود که از امورات ومصالح کلان کشور در جریانم همچنین به عنوان معاون وزیر کشور که از اوضاع چگونگی تقسیم محبت در وزارت کشور مطلع هستم هیچگاه مازندران را اینگونه بلاصاحب و در حاشیه از لحاظ تخصیص اعتبار، دست اندازی به منابع سرمایه ای استان و انتصاب متولیان ضعیف حاکمیتی و دولتی ندیدم .

 

سید رمضان شجاعی کیاسری ادامه داد : به یقین انتخاب جناب نوری که هیچ سنخیت اجرایی با استانداری مازندران ندارد صرفا بخاطر دلجویی از ایشان وحل مشکل بی پستی ایشان است نه حل مشکل استان و خدمت به مردم مازندران که در آینده نتایج اسفبار مدیریت ایشان را به وضوح خواهیددید.

 

شجاعی ادامه داد : ممکن است برخی از دوستان جریانی و سیاسی بر این ادعای من نقدی داشته باشند مهم نیست اما بنده به عنوان یک شهروند خدا را شاهد میگیرم از سر دلسوزی و غیرت مازندارانی بدون حب و بغض جریانی و سیاسی در یک کلام عرض می‌کنم که متاسفم!

شما ممکن است این اخبار را هم دوست داشته باشید :

دریافت خبرنامه

تبلیغات

نظرات کاربران

نظر شما

نظر شما در مورد این خبر

نظرسنجی