تازه ترین خبرها

(آخرین بروز رسانی 12 دقیقه قبل)

باحضور دکتر واحدی معاون وزارت میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی ؛
مدیرکل جدید میراث‌فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی مازندران معارفه شد
اوج نیوز : مراسم معارفه مدیر کل میراث‌فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی استان مازندران با حضور دکتر واحدی معاون امور مجلس و استانهای وزارت میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی برگزار شد .
مدیرکل جدید میراث‌فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی مازندران معارفه شد

اوج نیوز : مراسم معارفه مدیر کل میراث‌فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی استان مازندران با حضور دکتر واحدی معاون امور مجلس و استانهای وزارت میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی ، روز دوشنبه یازدهم دی ماه در جلسه شورای اداری استان ،  در محل سالن اجتماعات این اداره کل انجام گرفت،

 

به گزارش اوج نیوز، حسین ایزدی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران دراین آیین با بیان اینکه صنایع‌دستی مازندران جزء ۵ صنایع‌دستی اولویت‌دار کشور شناخته شده است، گفت: ۱۵ رشته بومی و اصالت‌دار مازندران که در حال منسوخ شدن بود، مجدد احیا شد.

 

دکتر ایزدی همچنین با اشاره به اینکه پتانسیل‌هایی که در همه مقوله‌ها در حوزه این اداره کل وجود دارد باید ویژه مورد توجه قرار گیرد، اظهارکرد: باید از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های مازندران در همه زمینه‌ها استفاده مطلوب شود.

 

و با بیان اینکه مازندران به عنوان مقصد گردشگری معرفی شده است، گفت: مازندران خدمات ملی ارائه می‌دهد اما تخصیص اعتبارات آن استانی است که باید برای این امر برنامه ریزی‌های مطلوب صورت گیرد.

 

مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری استان به مصوبه و تشکیل کارگروه زیربنایی توسط معاونت عمرانی استانداری مازندران اشاره کرد وادامه داد:  10 میلیون و 962 هزار و 209 نفر شب اقامت در سامانه جانا ثبت و همچنین 24 هزار و 152 گردشگر خارجی در اقامتگاه‌های رسمی استان اقامت کردند.

 

ایزدی افزود : طرح جامع‌گر گردشگری مازندران در حال تدوین است که پس از اجرا به صورت یک بسته آماده در اختیار سرمایه‌گذاران قرار می گیرد.

 

این مدیر استانی با اشاره به تاکیدات وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به بازسازی و ساماندهی سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه‌های بین‌راهی و محورهای اصلی، خاطرنشان کرد: سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه‌های بین‌راهی ساماندهی شد و روند اجرایی احداث واحدهای جدید در دست اقدام است.

شما ممکن است این اخبار را هم دوست داشته باشید :

دریافت خبرنامه

تبلیغات

نظرات کاربران

نظر شما

نظر شما در مورد این خبر

نظرسنجی