تازه ترین خبرها

(آخرین بروز رسانی 12 دقیقه قبل)

سید اسماعیل علوی رئیس جهاد کشاورزی شهرستان ساری معارفه شد



   

ساری (اوج نیوز)- در مراسم تودیع و معارفه رئیس جهاد کشاورزی شهرستان ساری که‌ با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد،سید  اسماعیل علوی به عنوان رئیس جهاد کشاورزی شهرستان ساری معرفی شد.

آیین تکریم از رضا پورفلاح و معارفه اسماعیل علوی به عنوان رئیس جهاد کشاورزی شهرستان ساری با حضور غلامرضا رعیت پناه سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع سازمان جهاد کشاورزی استان مازندران و دیگر مسئولین در سالن جلسات سازمان جهاد کشاورزی استان مازندران برگزار شد.

رعیت پناه در ادامه ضمن تقدیر از زحمات پورفلاح در دوره مسئولیت خود و به علوی رئیس جدید جهاد کشاورزی شهرستان ساری تبریک گفت و افزود: بحث مسئولیت و پذیرفتن تسدید مدیریت ها جنبه امانی و موقت دارد، این زمان به این مفهوم است که فرد بتواند دیدگاه ها، راهکارها و برنامه های خودش را پیاده کند.

وی بیان کرد: مهم‌ترین بند از سیاست‌های اقتصاد مقاومتی کشور تامین امنیت غذایی کشاورزی است که بخش بسزا و رسالت جهاد کشاورزی در این قسمت متجلی می شود.

رعیت پناه در ادامه اظهار کرد: یک نکته اساسی که پشتیبان تحقق مطلوب برنامه های امنیت غذایی خواهد شد این است که از الگوی مدیریت جهادی پیروی کنیم.

وی تاکید کرد: در تعریف مدیریت جهادی دست کم چند کلید واژه را می شود دریافت، مورد اول بحث هم افزایی است، یعنی ایجاد ارتباطات موثر و همه جانبه. کلید واژه دوم که در تعریف مدیریت جهادی می شود اشاره کرد بحث توانمند سازی است، توانمند سازی به این مفهوم است که کلیه امکانات مادی و معنوی را برای رشد خود افراد، دیگران و همینطور کسب صلاحیت های حرفه ای مشاغل و احراز مسائل مربوط به مسئولیت ها و مدیریت ها بشود رقم‌ زد.

شایان ذکر است در پایان این مراسم ضمن تقدیر از زحمات رضا پورفلاح در طول دوران تصدی مدیریت امور سازمان جهاد کشاورزی شهرستان ساری، سید اسماعیل علوی به سمت رئیس سازمان جهاد کشاورزی شهرستان ساری منصوب شد

شما ممکن است این اخبار را هم دوست داشته باشید :

دریافت خبرنامه

تبلیغات

نظرات کاربران

نظر شما

نظر شما در مورد این خبر

نظرسنجی