تازه ترین خبرها

(آخرین بروز رسانی 12 دقیقه قبل)

 
مهدی سعادتی
سازمان برنامه و بودجه باید در زمینه اعتبارات، نگاه ملی به مازندران داشته باشد
عضو مجمع نمایندگان استان مازندران در مجلس در جلسه محمع استان گفت: سازمان برنامه و بودجه باید در زمینه اعتبارات، نگاه ملی به مازندران داشته باشد
سازمان برنامه و بودجه باید در زمینه اعتبارات، نگاه ملی به مازندران داشته باشد

به گزارش اوج نیوز، مهدی سعادتی بیشه سری نماینده مردم بابل در مجلس در آغاز جلسه مجمع نمایندگان استان مازندران، با انتقاد از عملکرد ضعیف دولت و ستاد ملی کرونا بیان داشت: عزمی در ستاد کرونا برای پیشگیری از گسترش کرونا نمی بینیم. عملا با این تعطیلی های غیر کارشناسی و موافقت های سیاسی تا این لحظه برای‌گسترش کرونا اقدام کرده است.

 

وی افزود: با هجوم همیشگی مسافران وضعیت تبرستان مثل همیشه قرمز اعلام شده، این چه تدبیری است که باید شمالی ها تاوان سوء مدیریت اقایان و تعطیلی پایتخت را بدهد.

 


این نماینده مجلس در دوره یازدهم ادامه داد: وزارت کشور و ستاد کرونا بعد از یکسال و اندی هنوز نتوانسته ساز و کاری شکل دهد تا جلوی ورود افراد غیر بومی را به استان بگیرد و به معنای واقعی قرنطینه را اعمال کند.

 

سعادتی بیان کرد: آمار بستری و فوتی در استان همچنان سیر صعودی دارد و شاهد فاجعه از دست دادن عزیزانمان در استان هستیم.از سوی دیگر سخنگوی صنعت برق کشور عنوان می کند میزان مصرف برق در استان های مازندران و گیلان بسیار افزایش یافته و در مرز هشدار قطعی مجدد برق می باشند! 

 

وی ادامه داد: ظاهرا هنوز آمار هجوم جمعیت میلیونی مسافران به شمال کشور را مطلع نشدند اقایان که این هجم از سفرها در پی تعطیلی تهران و البرز باعث این اتفاق است.

 

این نماینده مجلس در دوره یازدهم ادامه داد: سازمان برنامه بودجه باید در زمینه اعتبارات نگاه ملی به مازندران داشته باشد، تخصیص بودجه در موضوع جاده های زمینی،ریلی،هوایی و دریایی بازهم بسیار ناچیز است و بازهم شاهد نگاه جزیره ای هستیم.

 

نماینده مردم بابل در مجلس خاطر نشان کرد: بودجه های ناچیز عمرانی، پسماند و زباله، سوخت و حامل های انرژی بازهم اصلاح نشده است. نمی دانیم تا چه زمانی باید شاهد چنین ظلم هایی نسبت به تبرستان عزیزمان باشیم./ 

 

شما ممکن است این اخبار را هم دوست داشته باشید :

دریافت خبرنامه

تبلیغات

نظرات کاربران

نظر شما

نظر شما در مورد این خبر

نظرسنجی