تازه ترین خبرها

(آخرین بروز رسانی 12 دقیقه قبل)

 
با آسمانی شدن شهیده فاطمه شفیعی نژاد ؛
شهادت پرستار مدافع سلامت دانشگاه علوم پزشکی مازندران/ پانزدهمین شهید مدافع سلامت در استان
 اوج نیوز: فاطمه شفیعی نژاد پرستار مرکز آموزشی درمانی فاطمه زهرا(س) شهرستان ساری به کاروان شهدای سلامت پیوست ....

اوج نیوز: فاطمه شفیعی نژاد پرستار مرکز آموزشی درمانی فاطمه زهرا(س) شهرستان ساری به شهادت پرستار مدافع سلامت دانشگاه علوم پزشکی مازندران در ساریکاروان شهدای سلامت پیوست.

به گزارش اوج نیوز، این شهیده گرانقدر در روزهای اخیر بر اثر ابتلا به بیماری کرونا در بیمارستان بستری شد  و متاسفانه بر اثر ضایعات ریوی ناشی از بیماری کرونا دعوت حق را لبیک گفت.

شهیده فاطمه شفیعی نژاد ، عروس خانواده معظم شهیدان سرافراز عزیزالله و عبدالحمید زارعی است .

 نماینده ولی فقیه در مازندران با صدور پیامی شهادت این بانوی شهیده را تسلیت گفت .


متن پیام بدین شرح است :

حضور ارجمند جناب حجت الاسلام شفیعی نژاد و بیت سرداران شهید زارعی

انالله و اناالیه راجعون

شهادت غم انگیز شهیده مدافع سلامت بانوی پرهیزگار سیده فاطمه شفیعی نژاد موجب تأثر و تألم خاطر اینجانب گردید.

حضور ایثارگرانه و ارزش جهاد مدافعان سلامت در سنگر دفاع از جان همنوعان و هموطنان مبتلا به ویروس مهلک کرونا، زمانی به تجلی در می آید که اینگونه شاهد وداع غم انگیز  کادر پزشکی بیمارستانها و مراکز درمانی کشور باشیم.

اینجانب ضمن اینکه صمیمانه خود را شریک غم شما می دانم، عروج تأثرانگیز این بانوی مؤمنه را نیز به شما سلاله پیامبر اعظم(ص) و بیت شریف سرداران شهید زارعی تبریک و تعزیت گفته و اجر الهی و علو مقام عرشی این تازه سفرکرده را به همراه صبر و شکیبایی شما آرزومندم.

 محمدی لائینی
نماینده مقام معظم رهبری در مازندران


رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با صدور پیامی شهادت این بانوی شهیده را تسلیت گفت .

متن کامل این پیام بدین شرح است :

بسم رب الشهدا

با کمال تاثر و اندوه اطلاع یافتم سرکار خانم سیده فاطمه شفیعی نژاد پرستار صادق و فداکار خطه مازندران که ماه ها در خط مقدم مقابله با ویروس منحوس کرونا به جهاد و تلاش شبانه روزی  مشغول بود و به عنوان مدافع سلامت پروانه وار گرد بیماران گرفتار می گشت سرانجام به خیل شهدای خدمت پیوست و نام خود را برای همیشه در صفحات نورانی تاریخ کشور ماندگار ساخت.
 
بدون تردید از دست دادن این عزیز که نجات بخش جان بسیاری از هم نوعان خود بود، ضایعه ای برای جامعه پرستاری کشور و اندوهی جانکاه برای بستگان و آشنایان به ویژه خانواده بزرگوارش به شمار می‌آید.

 قطعاً رعایت دستورالعمل های بهداشتی و جدی گرفتن خطرات این ویروس معمولی، از سویی هم وطنان، از اصلی‌ترین انتظارات خانواده‌های شهدای مدافع سلامت است.
 
اینجانب شهادت این پرستار جان نثار را به خانواده بزرگوارش تسلیت عرض نموده و از خداوند بزرگ صبر جمیل و پاداش شایسته و صحت و سلامت را مسئلت می نمایم و امیدوارم خداوند این شهید سعیده را با شهیدان منسوب به خانواده شهیدان زارعی ، و در جوار آنان به مقام والای "عند ربهم یرزقون"  نائل فرماید.


 السلام علیکم و رحمة الله و برکاته

 رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا

سید علیرضا ادیانی

سید عباس موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران هم با صدور پیامی، شهادت پرستار مرکز آموزشی درمانی حضرت فاطمه زهرا (س) ساری را تسلیت گفت و عنوان کرد؛ اینجانب فقدان این همکار ارزشمند را به خانواده محترم ایشان، همکاران گرانقدر، جامعه پزشکی و پرستاری استان تسلیت گفته و از درگاه حضرت حق، برای تمام همکارانی که در این سنگر مقدس ارائه خدمت می‌کنند سلامتی مسالت دارم.  


« اوج نیوز » شهادت این پرستار مدافع سلامت را به بیت سرداران شهید عزیزالله و عبدالحمید زارعی و سایر بازماندگان و همچنین دکتر هادی ابراهیمی مدیرکل صدا و سیمای مازندران تسلیت می گوید .

 

شما ممکن است این اخبار را هم دوست داشته باشید :

دریافت خبرنامه

تبلیغات

نظرات کاربران

نظر شما

نظر شما در مورد این خبر

نظرسنجی