تازه ترین خبرها

(آخرین بروز رسانی 12 دقیقه قبل)

 
با پیروزی شیرین خارج از خانه « رایکا بابل » ؛
سهمیه مازندران در لیگ یک فوتبال حفظ شد / حالا نوبت مسئولان است
اوج نیوز : تیم رایکا با این پیروزی، سهمیه استان مازندران در لیگ دسته یک فوتبال را حفظ کرد و در یک هفته پایانی از خطر سقوط گریخت....
سهمیه مازندران در لیگ یک فوتبال حفظ شد / حالا نوبت مسئولان است

اوج نیوز: هفته سی و سوم و ماقبل پایانی مسابقات لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور  در شهر‌های مختلف برگزار شد که در یکی از دیدار‌ها تیم رایکا بابل در انزلی به مصاف دیگر تیم شمالی ملوان این شهر رفت و در پایان با برتری یک بر صفر این تیم را شکست داد.

 

تنها گل این دیدار را مهرداد حیدری در دقیقه ۸۹ به ثمر رساند. تیم رایکا بابل با این پیروزی و کسب ۳۴ امتیاز به رده چهاردهم جدول رده بندی این مسابقات صعود کرد و از خطر سقوط به لیگ دسته دو گریخت.

 

رایکا با هدایت علی نظرمحمدی در حالی پا به میدان گذاشت که به سه امتیاز این بازی نیاز مبرم داشت در مقابل تیم ملوان بندر انزلی هم که در انتهای جدول قرار داشت نیم نگاهی به پیروزی در این دیدار داشت.

 

دو تیم بازی خوب و پایاپای را برگزار کردند و حملات متعددی را روی دروازه یکدیگر انجام دادند، اما تیم رایکا که تلاش بیشتری داشت در دقایق پایانی و در دقیقه ۸۹ مهرداد حیدری بازیکن گلزن این تیم موفق شد تنها گل این بازی و گل پیروزی بخش را وارد دروازه ملوان کند.

 

تیم رایکا با این پیروزی، سهمیه استان مازندران در لیگ دسته یک فوتبال را حفظ کرد و در یک هفته پایانی از خطر سقوط گریخت و حالا نوبت مسئولان استان است که از این تیم بابلی برای صعود به لیگ برتر در فصل جدید حمایت کامل داشته باشند ..

 در دیگر بازی‌های انتهای جدول امشب تیم سپیدرود رشت در تهران یک بر صفر مغلوب بادران شد و فجرسپاسی شیراز هم ۴ بر یک میهمان خود نیروی زمینی را شکست داد.  مس رفسنجان هم با پیروزی برابر نود ارومیه یک هفته مانده به پایان مسابقات، قهرمان لیگ آزادگان شد و به لیگ برتر صعود کرد  تیم مس رفسنجان که امروز مهمان تیم نود ارومیه بود یک بر صفر این تیم را شکست داد و در یک هفته پایانی قهرمانی اش را در این رقابت‌ها مسجل کرد  در حساس‌ترین بازی هفته آلومینیوم اراک با پیروزی ۱ بر۰ برابر مس کرمان، رتبه دوم را از مس کرمان گرفت و یک هفته مانده تا پایان رقابت‌ها شانس صعود به لیگ برتر را بالاتر از مس کرمان به دست آورد. تیم خوشه طلایی ساوه یک بر صفر استقلال خوزستان را شکست داد.  در جدول تیم فوتبال مس رفسنجان با ۶۶ امتیاز صدرنشین است. تیم‌های آلومینیوم اراک و مس کرمان با ۶۰ امتیاز و به خاطر تفاضل گل در رده دوم و سوم قرار دارند و تیم خوشه طلایی ساوه با ۵۹ امتیاز در رده چهارم قرار دارد.  در انتهای جدول رایکا بابل با ۳۴ امتیاز در رده چهاردهم، ملوان بندرانزلی با ۳۴ امتیاز در رده پانزدهم، نیروی زمینی با ۳۲ امتیاز در رده شانزدهم، سپیدرود رشت با ۳۰ امتیاز در رده هفدهم و شهرداری تبریز هم با ۱۰ امتیاز در انتهای جدول قرار دارند.  در هفته پایانی این رقابت‌ها یکشنبه آینده ۲۶ مرداد تیم رایکا بابل میزبان آرمان گهر سیرجان است. آلومینیوم اراک میزبان داماش گیلان است، شهرداری تبریز میزبان مس کرمان و تیم هوادار هم میزبان خوشه طلایی ساوه خواهد بود.

شما ممکن است این اخبار را هم دوست داشته باشید :

دریافت خبرنامه

تبلیغات

نظرات کاربران

نظر شما

نظر شما در مورد این خبر

نظرسنجی