تازه ترین خبرها

(آخرین بروز رسانی 12 دقیقه قبل)

فینال لیگ قهرمانان آسیا؛ پرسپولیس صفر - کاشیما صفر
پرسپولیس در حسرت جام ماند
بازی برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا با تساوی بدون گل به پایان رسید تا کاشیما آنتلرز با توجه به برد دو بر صفر مسابقه رفت، قهرمان این رقابت‌ها شود.
پرسپولیس در حسرت جام ماند

اوج نیوز: ؛ حساس ترین بازی فوتبال آسیا در قالب دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان، شنبه شب و از ساعت 18:30 در حضور بیش از 80 هزار تماشاگر ایرانی، بین دو تیم پرسپولیس و کاشیما آنتلرز ژاپن در ورزشگاه آزادی تهران آغاز شد.

حساسیت بالای مسابقه که از همان لحظات آغازین هم مشهود بود، روی کیفیت بازی دو تیم تاثیر مستقیمی گذاشته بود. پرسپولیس در دقایق ابتدایی با اتکا به سرعت بالای علی علیپور و گادوین منشا تلاش کرد از دفاع پر تعداد کاشیما عبور کند و به سمت دروازه ضربه بزند. ضرباتی که البته راه به چارچوب دروازه تیم ژاپنی نداشت.

بهترین موقعیت پرسپولیس در این نیمه هم روی ضربه سر علیپور به دست آمد که واکنش به موقع سون تائه مانع از گلزنی سرخ پوشان شد تا در نهایت نیمه اول این دیدار با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه یابد.

در نیمه دوم اما شرایط با نیمه اول متفاوت شد و خبری از هجوم همه جانبه پرسپولیس به سمت دروازه کاشیما نبود. پرسپولیسی ها دیگر مثل نیمه اول توان حمله نداشتند و دست خالی برانکو روی نیمکت کاملا به چشم آمد. مصدومیت بد موقع محمد انصاری هم به کلی پرسپولیسی ها را دچار مشکل کرد و باعث شد تا احسان علوان زاده در چنین بازی مهمی پا به این میدان بگذارد.

بهترین موقعیت پرسپولیس در این نیمه هم توسط علی علیپور به وجود آمد که شوت مهاحم پرسپولیس با حداقل اختلاف از کنار دروازه به بیرون رفت.

تیم مهمان هم که احتیاجی به آب و آتش زدن نداشت، با رهبری بازیکنان با تجربه ای مثل لئو سیلوا،سرجینیو و سوزوکی توانست بازی را کنترل کند و در نهایت هم با حفظ نتیجه مساوی 0-0 عنوان قهرمانی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا را از آن خود کرد.

شما ممکن است این اخبار را هم دوست داشته باشید :

دریافت خبرنامه

تبلیغات

نظرات کاربران

نظر شما

نظر شما در مورد این خبر

نظرسنجی