تازه ترین خبرها

(آخرین بروز رسانی 12 دقیقه قبل)

استاندار: مازندران بدون تصادف داشته باشیم
استاندار مازندران گفت: باید به دنبال این باشیم مازندران بدون تصادف داشته باشیم وکاهش تصادفات، نیازمند کار فرهنگی و تمرکز در رفع نقاط حادثه خیز است.
استاندار: مازندران بدون تصادف داشته باشیم

به گزارش اوج نیوز، احمد حسین زادگان صبح امروز در رزمایش مشترک طرح نوروزی 98 ، با بیان اینکه مازندران با دارا بودن پتانسیل های گردشگری و تفریحی گردشگران زیادی این استان را به عنوان مقصد سفر انتخاب می کنند،اظهار کرد: باید از این فرصت برای ترویج و انتقال فرهنگ خودمان بهره گیری کنیم.

وی با تاکید بر اینکه گردشگری انبوه باید به گردشگری پایدار تبدیل شود افزود: این ایام فرصتی است از گردشگری انبوه در جهت گردشگری پایدار استفاده کنیم.

استاندار مازندران گفت: حضور گردشگران میلیونی در مازندران، فرصتی برای انتقال مفاهیم فرهنگی و همچنین جذب سرمایه گذار است.

وی با اشاره به هدف گذاری استان برای اجرای مازندران پاک ادامه داد: مازندران با چنین ظرفیتی مستحق نیست آلوده به زباله و پسماند شود .

حسین زادگان با بیان اینکه نشاط و شادابی مردم و مسافران را باید افزایش دهیم گفت: متاسفانه تصادفات و حوادث که منجر به جرح و فوت می شود نقطه ی تاریک سفرها است .

وی با تاکید بر اینکه باید تلاش کنیم مازندران بدون تصادف داشته باشیم تصریح کرد: اگرچه این هدف آرمانی است ،اگر این مهم هدف گذاری شود هیچ هم وطنی در مازندران جان خود را از دست نخواهد داد.

استاندار مازندران گفت: امسال توانستیم با کار فرهنگی، کاهش غریق داشته باشیم .

شما ممکن است این اخبار را هم دوست داشته باشید :

دریافت خبرنامه

تبلیغات

نظرات کاربران

نظر شما

نظر شما در مورد این خبر

نظرسنجی