تازه ترین خبرها

(آخرین بروز رسانی 12 دقیقه قبل)

کیانیان: جشنواره فیلم فجر را تحریم نمی‌کنم
رضا کیانیان بازیگر مطرح سینمای ایران می‌گوید که به خاطر افت فیلم‌های جشنواره سال‌ها است به آنجا نمی‌‌آید اما جشنواره را تحریم نمی‌کند همانطور که تلویزیون را هم تحریم نکرده است.
کیانیان: جشنواره فیلم فجر را تحریم نمی‌کنم

اوج نیوز : رضا کیانیان بازیگر نام‌آشنای کشور ما در مصاحبه‌ای با ستاد خبری جشنواره فیلم فجر  می‌گوید اگر مدعی آزادی هستیم باید بتوانیم مخالفین خود را تحمل کنیم.

 

این برنده سیمرغ جشنواره فیلم فجر در ادامه این مصاحبه می‌گوید که "مــن جشــنواره فیلــم فجــر را تحریــم نمی‌کنم و معتقــدم بایــد بگــذارم کســانی کــه به جشــنواره اعتقــاد دارنــد، آن را برگــزار کننــد. برخــی نمی توانــند مخالــف خــود را تحمــل کننــد ولــی مــن می‌توانم مخالــف خــود را تحمــل کنــم. حتــی اگــر در قــدرت باشم.

 

کیانیان در بخش دیگری می‌گوید که باید افرادی که ادعای آزادی دارند و آن را تمرین می‌کنند باید بگذارند مخالفین آنها هم حرف خود را بزنند. در این صورت است که گفت‌وگو اتفاق می‌افتد. همان چالشی که سال‌ها است در کشور ما فراموش شده است. برای گفت‌وگو در کشور هیچ‌وقت دیر نیست. بگذاریــد جشــنواره کار خــودش را بکنــد و بعــد آن را نقــد کنیــد.

شما ممکن است این اخبار را هم دوست داشته باشید :

دریافت خبرنامه

تبلیغات

نظرات کاربران

نظر شما

نظر شما در مورد این خبر

نظرسنجی