تازه ترین خبرها

(آخرین بروز رسانی 12 دقیقه قبل)

نماینده بابل :
مازندران برای سرمایه گذاری جذاب است / از تمرکز زدایی و واگذاری اختیارات به استانداران شروع کنیم
اوج نیوز: نماینده مردم بابل در مجلس قابلیت های بالقوه استان را برای سرمایه گذاری جذاب دانست و گفت: این ظرفیت ها باید شکوفا شود.
مازندران برای سرمایه گذاری جذاب است / از تمرکز زدایی و واگذاری اختیارات به استانداران شروع کنیم

به گزارش اوج نیوز، مهدی سعادتی در گفتگویی  با اشاره به این که قابلیت های متنوع اقتصادی مازندران به ویژه سه شهرستان بابل، بابلسر وفریدونکنار بسیار جذاب برای سرمایه گذاران است، افزود: در صورت شکوفا شدن می تواند تامین کننده نیازهای همه جمعیت کشور باشد.

 

نماینده مردم بابل در مجلس خاطرنشان کرد: دوران مسئولیت استانداری گیلان در سفری که به همراه فعالان اقتصادی آن استان به جمهوری داغستان روسیه داشتیم، متوجه شدم که حتی می توان با این ظرفیت ها بسیاری از نیازهای کشورهای اطراف را تامین کرد و به نظرم مانع اصلی در این امر بوروکراسی زیاد اجرایی در این عرصه است.

 

وی اددامه داد: اختیارات استانداران بسیار محدود است و باید از خودمان برای تمرکز زدایی و واگذاری اختیارات به استانداران شروع کنیم و در این زمینه اراده و عزم جدی لازم است.

 

سعادتی به مشکلات زیاد اقتصادی در جامعه اشاره کرد و گفت: در جهش اقتصادی باید مشوق سرمایه گذار بود و هر مانعی در این عرصه است، باید جمع شود.

 

وی با انتقاد از نظام بانکی در ندادن تسهیلات و تامین سرمایه در گردش در حوزه تولید ، تاکید کرد : متاسفانه با بستن سامانه مشکلات زیادی برای تولید کنندگان ایجاد شده است.

شما ممکن است این اخبار را هم دوست داشته باشید :

دریافت خبرنامه

تبلیغات

نظرات کاربران

نظر شما

نظر شما در مورد این خبر

نظرسنجی