تازه ترین خبرها

(آخرین بروز رسانی 12 دقیقه قبل)

مدیرعامل صنایع چوب و کاغذ مازندران :
صادرات کاغذ صنعتی از ایران به ترکیه پس از سال ها رکود آغاز شد
اوج نیوز: مدیرعامل صنایع چوب و کاغذ مازندران از آغاز صادرات کاغذ صنعتی به کشور ترکیه پس از پنج سال رکود در این شرکت خبر داد.
صادرات کاغذ صنعتی از مازندران به ترکیه پس از سال ها رکود آغاز شد

به گزارش اوج نیوز، امید نیک نژاد در گفتگو با خبرنگار بازار ،  صنایع چوب و کاغذ را اصلی ترین تولیدکننده کاغذ تحریر در کشور برشمرد و گفت: تلاش می کنیم نیاز کشور به کاغذ چاپ و تحریر را تا سال آینده رفع کنیم.

 

وی با اظهار این که این شکرت طی سال های قبل به دلیل مشکل تامین مواد اولیه تا مرز ورشکستی رفت، کمبود مواد اولیه، تامین قطعات اصلی ماشین آلات و نقدینگی را از مشکلات اصلی فراروی این کارخانه ذکر کرد.

 

وی با تقدیر از حمایت های دولت سیزدهم برای رونق بخشی کارخانه گفت: این شرکت قادر به تامین ۲۵ درصد نیاز کاغذ تحریر کشور اس و امیدواریم برای تامین مواد اولیه حمایت های لازم را صورت گیرد.

 

نیک نژاد با بیان اینکه ۳۰۳ هزار مترمکعب چوب از سازمان جنگل ها و منابع طبیعی طلب داریم، گفت: ۷۰ درصد مواد اولیه کارخانه ضایعات کارتن و کاغذ و ۳۰ درصد چوب های باغی است و بهره گیری از چوب های وارداتی و خارجی نیز در اولویت است.

 

مدیرعامل صنایع چوب وکاغذ مازندران تامین ۱۰ میلیون دلار ارز نیمایی را از جمله اقدمات حمایتی صورت گرفته برای رونق کارخانه اعلام کرد و گفت: کاهش عوارض گمرکی واردات چوب خارجی از جمله نیازها و مطالبات است.

شما ممکن است این اخبار را هم دوست داشته باشید :

دریافت خبرنامه

تبلیغات

نظرات کاربران

نظر شما

نظر شما در مورد این خبر

نظرسنجی