تازه ترین خبرها

(آخرین بروز رسانی 12 دقیقه قبل)

وزیر اقتصاد در بازدید از شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران :
احیاء صنایع چوب و کاغذ مازندران مهمتر ین اولویت است
اوج نیوز: دکتر خاندوزی وزیر اقتصاد و دارائی بهمراه استاندار مازندران ، نمایندگان مردم ساری در مجلس شورای اسلامی ، قائم مقام مدیر عامل بانک ملی ایران ، مدیر عامل هولدینگ آینده پویا ، و تعدادی از مدیران ارشد استانی از مجتمع چوب و کاغذ مازندران بازدید نمود .
احیاء صنایع چوب و کاغذ مازندران مهمتر ین اولویت است

به گزارش اوج نیوز، در این بازدید ابتدا نیک نژاد مدیر عامل شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران ، ضمن ارائه گزارشی اجمالی در خصوص روند فعالیت شرکت و مشکلات و معضلات موجود ، از اراده مدیران و کارکنان این مجموعه جهت دستیابی به خودکفائی کاغذ خبر داد و خاطر نشان ساخت :در شرایط کنونی در تلاش هستیم تا با حمایت دولت رکورد جدیدی را در سالهای اخیر در تولید کاغذ چاپ و تحریر کشور ثبت نمائیم . 

 

مدیر عامل چوب و کاغذ مازندران با اشاره به قرارداد اخیر با وزارت آموزش و پرورش برای تولید 70 درصد از کاغذ مورد نیاز 14 میلیون دانش آموز این کشور افزود : سال آینده به لطف الهی یک سوم نیاز کشور در این مجموعه تأمین خواهد شد .  

 

در ادامه این نشست دکتر بابائی و دکتر زارعی نمایندگان مردم ساری در مجلس شورای اسلامی به لزوم حمایت از مجموعه چوب و کاغذ مازندران اشاره و خواستار حمایت کلیه دستگاههای اجرائی در تولید کاغذ شدند . 

 

همچنین دکتر نجارزاده قائم مقام مدیر عامل  بانک ملی کشور و دکتر فروزانمهر مدیر عامل هولدینگ آینده پویا نیز با اشاره به نگاه حمایتی بانک ملی به این مجموعه خواستار تداوم تولید و افزایش آن و تحقق منویات مقام معظم رهبری گردیدند . 

 

در ادامه این مراسم دکتر خاندوزی وزیر اقتصاد و دارائی ابتدا ضمن تقدیر از مدیریت و کارکنان مجموعه خاطر نشان ساخت : اعتماد وزارت آموزش و پرورش موجب گردید تا روح امید در مجموعه به جریان بیافتد . 

 

وزیر اقتصاد و دارائی به اهتمام وزارت اقتصاد در ایجاد ارتباط با سایر نهادها و حل مشکلات موجود در شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران اشاره و افزود : هیچ اولویتی مهمتر از این نیست که به سرعت اینجا را احیاء نمائید . 

 

وی با اشاره به لزوم ثبات مدیریت در این مجموعه تاکید کرد تا قبل از هفته دولت تسهیلات مورد نیاز چوب و کاغذ تأمین و مدیریت شرکت ضمن پیگیری گزارشی از روند همکاری دستگاههای مختلف را به اینجانب ارائه نماید

شما ممکن است این اخبار را هم دوست داشته باشید :

دریافت خبرنامه

تبلیغات

نظرات کاربران

نظر شما

نظر شما در مورد این خبر

نظرسنجی