تازه ترین خبرها

(آخرین بروز رسانی 12 دقیقه قبل)

آب پاکی حسینی پور روی دست جدایی طلبان غرب استان ؛
استاندار : کوچک شدن استان سبب نادیده شدن می‌شود / همه باید برای حفظ جغرافیای کنونی استان تلاش کنیم
اوج نیوز : استاندار مازندران، استان بزرگ و قوی را سبب نقش آفرینی در تراز استان‌های بزرگ دانست و گفت: کوچک شدن استان سبب نادیده شدن می‌شود و همه باید برای حفظ جغرافیای کنونی استان تلاش کنیم.
استاندار : کوچک شدن استان سبب نادیده شدن می‌شود  / همه باید برای حفظ جغرافیای کنونی استان تلاش کنیم

اوج نیوز: استاندار مازندران در جلسه معارفه فرماندار جدیدنوشهر مطالب مهمی را بیان کرد پاسخی بود به جدایی طلبان غرب مازندران که در روزهای اخیر تحرکات خود را افزایش داده اند  .

 

به گزارش اوج نیوز، سید محمود حسینی در این جلسه با بیان اینکه از جوانان نوشهر و چالوس در پست‌های مسئولیتی استفاده می‌کنیم، گفت: آمار انتصاب فرزندان غرب مازندران قابل قیاس با دوره‌های گذشته نیست و در انتصابات به شایسته سالاری توجه می‌کنیم.

 

استاندار مازندران، استان بزرگ و قوی را سبب نقش آفرینی در تراز استان‌های بزرگ دانست و گفت: کوچک شدن استان سبب نادیده شدن می‌شود و همه باید برای حفظ جغرافیای کنونی استان تلاش کنیم.

 

حسینی پور از آماده شدن دفتر نمایندگی استانداری در غرب مازندران در نوشهر خبر داد و گفت: یکی از کارهای این دفتر رسیدگی به امور مردم غرب استان است و کار دیگر این است که ظرفیت‌های منطقه را شناسایی و معرفی کند.

 

از نکات جالب توجه این اظهارات اینکه برای اولین بار حسینی پور به موضوع جدایی طلبان غرب استان ورود کرده و با صراحت موضع شفاف خود را در حمایت از مازندران یکپارچه اعلام نمود .

 

در گذشته نیز سید شمس الدین حسینی نماینده غرب استان نیز تلویحا از مازندران یکپارچه حمایت نمود .

شما ممکن است این اخبار را هم دوست داشته باشید :

دریافت خبرنامه

تبلیغات

نظرات کاربران

نظر شما

نظر شما در مورد این خبر

نظرسنجی