تازه ترین خبرها

(آخرین بروز رسانی 12 دقیقه قبل)

نساجی قهرمان جام حذفی شد
یک جام ؛ دو جشن قهرمانی در ورزشگاه آزادی و خیابان های مازندران / قائم شهر تا صبح نخوابید
اوج نیوز: تیم فوتبال نساجی مازندران قهرمان بلامنازع جام حذفی فوتبال شد.
یک جام ؛ دو جشن قهرمانی در ورزشگاه آزادی و خیابان های مازندران / قائم شهر تا صبح نخوابید

به گزارش اوج نیوز، تیمهای نساجی مازندران و آلومینیوم اراک از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه امشب در حضور بیش از ۵۰ هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی تهران روبروی هم قرار گرفتند که در پایان تیم نساجی مازندران با تک گل مهرداد عبدی در دقیقه ۵۷ به برتری یک بر صفر دست یافت و جام قهرمانی را برای نخستین بار برای مازندرانی‌ها به ارمغان آورد.

 

شاگردان ساکت الهامی در این بازی از همان ابتدا برای برد به میدان آمدند و در دقایق ابتدایی حملات متعددی را روی دروازه آلومینیوم تدارک دیدند اما اراکی ها با دفاع خوب مانع از گلزنی  نساجی شدند اما پس از گذشت بیش از ۱۵ دقیقه تیم اراکی به خود آمد و حملات زیادی را روی  دروازه نساجی تدارک دید و دوبار توپ به تیر دروازه برخورد کرد اما هر بار مدافعان و دروازه‌بان خوب تیم نساجی علیرضا حقیقی مانع از گلزنی شدند.

 

در نیمه دوم تیم نساجی از همان ابتدا برای برد به میدان آمده بود آنها خیلی زود و در دقیقه  ۵۷ روی ضربه ایستگاهی و ضربه سر مهرداد عبدی به گل برتری دست یافتند و موفق شدند تا پایان بازی این نتیجه را حفظ کرده و با جام قهرمانی به شمال برگردند

 

 

 

شاگردان ساکت الهامی این موفقیت بزرگ را یک روز بعد از قهرمانی امید‌های نساجی در لیگ برتر کسب کردند.

 

شب گذشته در چارچوب دیدار پایانی لیگ برتر فوتبال امید‌های کشور تیم‌های نساجی و ملی حفاری به مصاف هم رفتند. نساجی به عنوان مدافع عنوان قهرمانی این مسابقات با تک گل دقیقه ۷۹ سیفی دیدار شب گذشته را برد و دوباره جشن قهرمانی گرفت.

 

۲۴ ساعت بعد از این قهرمانی، تیم بزرگسالان نساجی در تهران مقابل آلومینیوم برگزار کننده فینال جام حذفی بود. این دیدار هم با برتری یک بر صفر مازندرانی‌ها همراه بود. مهرداد عبدی در دقیقه ۵۸ تک گل این دیدار را زد تا نساجی برای اولین بار در تاریخ فاتح جام حذفی شود.

 

 

به این‌ترتیب نساجی در کمتر از ۴۸ ساعت، در کسب قهرمانی دبل کرد تا فوتبالدوستان استان مازندران این دو شب را هیچ‌گاه فراموش نکنند

قائم شهر تا صبح نخوابید

 

مردم مازندران پس از قهرمانی نساجی در جام حذفی تا پاسی از شب در خیابان ها به شادمانی پرداختند .

 

اوج شادمانی ها در قائم شهر رقم خورد . جایی که دهها هزار قائم شهر عاشق نساجی از مرد و زن و پیر و جوان تا کودک و نوجوان به خیابان ها آمده و تا صبح به جشن و سرور سپری شد .

شما ممکن است این اخبار را هم دوست داشته باشید :

دریافت خبرنامه

تبلیغات

نظرات کاربران

نظر شما

نظر شما در مورد این خبر

نظرسنجی