تازه ترین خبرها

(آخرین بروز رسانی 12 دقیقه قبل)

روح الله سلگی ؛ 42 ساله ....
معاونت سیاسی ، امیتی استانداری مازندران مشخص شد / تداوم نقش برجسته مشاوران
اوج نیوز : پس از دو ماه گمانه زنی در خصوص گزینه های مختلف معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران بالاخره تلکیف این معاونت مهم در استانداری مازندران مشخص شد.
معاونت سیاسی ، امیتی استانداری مازندران مشخص شد / تداوم نقش برجسته مشاوران

به گزارش اوج نیوز، به پیشنهاد سید محمود حسینی پور استاندار مازندران و با حکم وزیر کشور  روح الله سلگی به عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار منصوب شد.

 

روح الله سلگی داری مدرک دکترای علوم سیاسی، گرایش اندیشه سیاسی از دانشگاه تهران فرزند شهید گرانقدر عسگر سلگی متولد ۱۳۵۸ اهل شهرستان نهاوند استان همدان است .

 

 معاون جدید استاندار مازندران فرزند شهید  عسگرسلگی است که مسئولیت هایی چون معاونت مرکزپژوهش‌ها و اسناد دفتر نهاد ریاست جمهوری سال ۸۴ ، معاونت مرکز بررسی‌های استراتژیک نهاد ریاست‌جمهوری ، فرمانداری شهرستان اردستان و آران بیدگل ، دستیاری سیاسی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و دبیرکلی دانشجویان اسلامی کشور را تجربه کرده است .

 

سلگی در انتخابات مجلس یازدهم کاندیداتوری خود را برای این انتخابات اعلام که در نهایت به نفع جریان انقلاب از نامزدی انصراف داد .

 

پیش از این چند گزینه دیگر بومی برای این سمت مطرح بودند که شاخص ترین آن عبدالوحید فیاضی بود که گفته می شود با مخالفت برخی از نمایندگان مجلس نتوانست به این سمت دست یابد .

 

هر چند معاون جدید سیاسی و امنیتی استاندار مازندران از رزومه قابل قبولی برخوردار است اما به نظر می رسد غیر بومی بودن وی و عدم اشراف به فضای نخبگانی و مدیران سطوح مختلف و با توجه به اینکه  محور انتصابات در سطوح مختلف خصوصا فرمانداران و بخشداران در این معاونت شکل می گیرد باید نقش مشاوران استاندار که تا کنون محوریت انتصابات را بر عهده داشته اند را از این پس نیز برجسته تر از گذشته دانست . 

 

پر واضح است که معاون جدید سیاسی ، امنیتی با همه توانمندی خود بدلیل غیر بومی بودن حداقل در یک پروسه شش ماهه می تواند بر  فضای نخبگانی و مدیریتی استان اشراف پیدا کرده که تا آنزمان نقش مشاوران استاندار که گفته می شود انتصابات استان را مدیریت می کنند بیش از پیش می شود .

 

دخالت نمایندگان مجلس در انتصابات ، خصوصا در حوزه های سیاسی نظیر فرمانداران و بخشداران ، یکی از نکاتی است که معاون جدید سیاسی ، امنیتی استاندار مازندران باید به آن توجه ویژه داشته و مانع این دخالت ها گردد .

 

« اوج نیوز » از انتصاب این مدیر ارزشی ابراز خرسندی می کند و ضمن تبریک به ایشان ، مجددا آمادگی خود را برای پیشبرد اهداف دولت مردمی آیت الله رئیسی در استان مازندران اعلام می نماید . 

شما ممکن است این اخبار را هم دوست داشته باشید :

دریافت خبرنامه

تبلیغات

نظرات کاربران

نظر شما

نظر شما در مورد این خبر

نظرسنجی