تازه ترین خبرها

(آخرین بروز رسانی 12 دقیقه قبل)


مدیرعامل جدید در مراسم معارفه مطرح کرد ؛
نیک نژاد : ارزش و اهمیت شرکت چوب و کاغذ مازندران برای مردم شریف استان بالاست / تولید را به سمت کیفی شدن پیش می‌بریم
اوج نیوز : مراسم معارفه امید نیک نژاد مدیرعامل جدید شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران برگزار شد .
نیک نژاد : ارزش و اهمیت شرکت چوب و کاغذ مازندران برای مردم شریف استان بالاست /  تولید را به سمت کیفی شدن پیش می‌بریم

به گزارش اوج نیوز، در این مراسم  دکتر پناهیان  مدیر عامل هلدینگ آینده پویا گفت: خوشحالم که خدمت همکارانم در شرکت هستم و فرصت دارم دیداری با شما تازه کنم و ضمناً جهت‌گیری برنامه‌های کلی شرکت را با هم مرور کنیم.

 

 مدیر عامل هلدینگ آینده پویا در ادامه به مشکلات مدیریت بر این مجموعه اشاره کرد و گفت: حدود ۱۵۰ هزار میلیارد تومان ارزش دارایی شرکت است که همواره تلاش کردیم بر پایه ی تصمیم‌گیری‌های درست و با همراهی سایر سهامداران آن را اداره نمائیم .

 

 پناهیان ادامه داد :  ما این مشقتها را به حان خریدیم و هزینه دادیم تا چرخ تولید این شرکت در مازندران بچرخد و برای کارگران زحمت‌کش این مجموعه مشکلی پیش نیاید و امیدی که خانواده‌ها به این مجموعه دارند ناامید نشود.

 

 مدیرعامل شرکت آینده پویا ادامه داد: اداره شرکتی با چنین  طول و عرضی آسان نیست و اگر نگاه سوداگر داشته باشیم  باید تعدیل نیرو داشته باشیم تا به سود برسیم  .

 

اما ما هم در این کشور زندگی می‌کنیم و از اوضاع زندگی مردم به‌ویژه کارگران ارجمند آگاهی داریم و هرگز راضی به اجرای چنین طرحی نشدیم و با مشکلات بسیار  تا امروز دوام آوردیم.

 

وی همچنین گفت: تا زمانی که واردکننده کاغذ با ارز ۴۲۰۰ تومانی کاغذ تحریر و روزنامه وارد کند بدیهی است چوب و کاغذ نمی‌تواند  با بازار داخل رقابت کند اما فعال کردن خط یک به ما قدرت رقابت می‌دهد .  

 

 

 

دکتر پناهیان همچنین گفت: سلامت مالی، اخلاقی، فکری و رفتاری خط قرمز من با مدیران است و به جناب نیک‌نژاد هم گفتم این  معیار و میثاق ما با هر مدیری است چون این مکان امانت است و ما امانت‌دار  هستیم.

 

 وی همچنین گفت : نکته مهم تولید است که باید مدیریت جدید به آن توجه کند و در ماه گذشته افزایش چشمگیر در  تولید  داشتیم  و همین موجب می‌شود که بگوییم مجموعه ظرفیت تولید بالایی دارد  و با همخوانی و هماهنگی به جایی که هدفگذاری شد خواهیم رسید.

 

 مدیر عامل شرکت آینده پویا افزود: امروز و با دلار ۳۰ هزارتومانی کسی نمی‌تواند خط تولید شماره یک را در کشور راه‌اندازی و باید دنبال ارتقای تولید در این بخش باشیم  .

 

 پناهیان سپس به طرح توسعه پرداخت و گفت: طرحهای توسعه هم باید در زنجیره ارزش کارخانه باشد  و ارزش‌های نهفته این مجموعه را افزایش دهد.

 

 وی در خصوص مدیرعامل جدید شرکت گفت: جناب نیک‌نژاد از مدیران لایق و شایسته این کشور بوده و امروز با تعامل و همکاری و همراهی هیات مدیره انتظار داریم شرایط برای ارتقاء شرکت فراهم گردد .

 

 مدیر شرکت آینده پویا در پایان گفت: امیدواریم از این امانتی که در دست ماست به خوبی استفاده کنیم و از همه اعضا قدردانی می‌کنم و به خاطر دستاوردهایی که در این مدت به دست آوردیم از همه به‌ویژه کارگران زحمتکش تشکر می‌کنم.

 

 * چوب و کاغذ چشم و چراغ شمال است

 

دکتر امید نیک‌نژاد در ادامه این مراسم ضمن خوشامد به دکتر پناهیان به مازندران و قدردانی از  اعتماد به خود گفت: من هشت سال قبل کلید یک شهر را تحویل دادم و از استان رفتم امروز کلید یک کارخانه را به من دادید و به شهر خودم برگشتم.

 

وی همچنین گفت: کرسی مسئوليت ‌ حاصل خون شهیدان است و هرنوع کوتاهی ما در این بخش خیانت به خون شهیدان است.

 

مدیرعامل جدید شرکت چوب و کاغذ مازندران همچنین گفت: من در دو سه شهر فرماندار بودم اما هیچ کدام به اندازه مدیریت من در این شرکت بازخورد مردمی نداشت و همین نشان می‌دهد ارزش و اهمیت چوب و کاغذ چه اندازه برای مردم شریف مازندران بالاست.

 

وی ادامه داد: باید بر تولید تاکید کنیم و به سمت تولید کاغذ تحریر و کاغذ روزنامه برویم و تمرکز ما چوب و کاغذ بر تولید فلوتینگ مثل این است که به تعبیر دکتر پناهیان از یک ماشین بنز برای حمل بار استفاده کنیم و این منطقی و معقول نیست.

 

مدیر جدید مجموعه چوب و کاغذ گفت: از همه کسانی که در رسانه‌ها و فضای مجازی پیام دادید ‌، قدردانی  می‌کنم و این نوید را می‌دهم که ما همه "ید واحد" هستیم اما مجموعه تصمیم‌گیری‌ها از "هد" مجموعه اعلام می‌شود و در نهایت کار یک کار جمعی است و همه باید به موارد ضروری و نکاتی که دکتر پناهیان فرمودند متعهد باشیم و یقین بدانیم مشکلی پیش نمی‌آيد.

 

 مدیرعامل جدید چوب و کاغذ مازندران گفت: مجموعه چوب و کاغذ مازندران نه متعلق به من است و نه متعلق به دکتر پناهیان و نه متعلق به  شرکت آینده پویا بلکه این مجموعه متعلق به کارگران و خانواده‌های آنان  و آن کودک دانش‌آموزی است که در دورترین نقطه کشور منتظر کتاب درسی خود است تا در زمان مناسب به دستش برسد.

 

نیک نژاد در پایان گفت: همه افرادی که در مجموعه هستند با قدرت کار کنند و تا روزی که همه به میثاق عمل کنیم در مجموعه هستیم و با کم افزایش تولید را ادامه می‌دهیم و تولید را به سمت کیفی شدن پیش می‌بریم.

 

 

شما ممکن است این اخبار را هم دوست داشته باشید :

دریافت خبرنامه

تبلیغات

نظرات کاربران

نظر شما

نظر شما در مورد این خبر

نظرسنجی