تازه ترین خبرها

(آخرین بروز رسانی 12 دقیقه قبل)

 
پایان ۶ هفته‌ ناکامی شاگردان الهامی ؛
نساجی با ۲ گل پدیده خودرو را بدرقه کرد
تیم فوتبال نساجی مازندران پس از ۶ هفته ناکامی در کسب برد، در دیدار هفته هشتم مقابل قعرنشین لیگ برتر حریف مشهدی خود را با شکست بدرقه کرد و دومین برد فصل خود را به دست آورد.
نساجی با ۲ گل پدیده خودرو را بدرقه کرد

به گزارش اوج نیوز، هشتمین دیدار نساجی مازندران در بیست‌ویکمین دوره لیگ برتر فوتبال کشور از ساعت ۱۵ روز یکشنبه مقابل پدیده شهر خودرو در ورزشگاه شهدای ساری برگزار شد که نماینده مازندران توانست پدیده شهر خودرو را با نتیجه ۲ – ۰ شکست دهد و از قرار گرفتن در وضعیت بحرانی دور بماند. نساجی با این برد ۹ امتیازی شد و با توجه به شکست تراکتور در بازی خانگی مقابل آلومینیوم اراک، یک پله در جدول بالا رفت و در رتبه یازدهم ایستاد.

 

ساکت الهامی که پس از چهار هفته محرومیت امروز دوباره به نیمکت نساجی برگشت، تیم خود را امروز با ترکیب ثابت علیرضا حقیقی، احسان قهاری، رضا جعفری، ایوب کلانتری، محمدمهدی نظری، کریم اسلامی، حامد شیری، مرتضی منصوری، مهرداد عبدی، حسن نجفی و شاهین طاهرخانی به زمین فرستاد.

 

پدیده شهرخودرو نیز با ترکیب میلاد فراهانی، محمدحسین حیدری، محمداحسان حسینی، صادق صادقی، علی طاهران، مهرداد بایرامی، ابوذر صفرزاده، حسام پورهاشم، مسعود زائر، رحمان جعفری و امیرحسین کریمی به مصاف نساجی رفت.

 

نساجی بازی را با روندی تهاجمی آغاز کرد و توانست از دقایق ابتدایی روی دروازه تیم مهمان موقعیت‌هایی خلق کند. نخستین موقعیت گلزنی نساجی در دقیقه پنج روی یک ضربه کرنر و با اشتباه دروازه‌بان پدیده ایجاد شد که این موقعیت با ضربه خطرناک حسن نجفی از کنار تیر دروازه پدیده به بیرون رفت.

 

هفته دقیقه بعد نیز کریم اسلامی فرصت داشت که برای نساجی گلزنی کند، اما شوت او توسط دو مدافع پدیده دفع شد. مهم‌ترین موقعیت نساجی در نیمه نخست دقیقه ۱۹ با فرار احسان قهاری از سمت راست زمین به سمت دروازه پدیده رقم خورد که با تکل مدافع پدیده شهرخودرو قهاری درون محوطه جریمه سرنگون شد و فرصت گلزنی را از دست داد، اما حسین زیاری داور مسابقه در حالی که خطا درون محوطه جریمه رخ داده بود و باید پنالتی برای نساجی اعلام می‌شد، خطای پشت محوطه به سود نساجی ایجاد کرد.

 

ایوب کلانتری نیز در دقیقه ۲۵ یک ضربه کاشته به دست آمده برای نساجی را به سمت دروازه پدیده شلیک کرد که توپ با فاصله کمی از کنار دروازه به بیرون رفت. بازیکنان نساجی از اواسط نیمه نخست به سمت استفاده از توپ‌های بلند روی آورد و با ارسال‌های متعدد تلاش کردند که توپ را به محوطه جریمه پدیده برسانند. به همین دلیل نیز از میانه‌های نیمه نخست تا پایان این نیمه فشار نساجی روی دروازه پدیده کمتر شد.

 

نیمه دوم نیز با حمله‌های نساجی آغاز شد. در ابتدای این نیمه نساجی یک کرنر به دست آورد که مهرداد بایرامی توپ را با ضربه سر به بالای دروازه هدایت کرد و باز هم موقعیت گلزنی نساجی از دست رفت ، اما دقیقه ۵۱ روی یکی از همین حمله‌ها در شلوغی محوطه جریمه پدیده شهرخودرو مدافع تیم مهمان ناچار به خطا روی حسین زامهران شد و داور خطای پنالتی به سود نساجی اعلام کرد. ضربه پنالتی توسط کاپیتان حامد شیری به گل تبدیل شد تا ششمین گل نساجی در این فصل ثبت شود.

 

شاگردان میثاقیان پس از دریافت گل به بازی بلند و احساسی روی آوردند تا با افزایش فشار روی نساجی بتوانند به گل تساوی برسند. برای دقایقی نیز پدیده شهرخودرو مالکیت توپ و زمین را در اختیار گرفت. اما دقیقه ۷۰ در حالی که تیم پدیده جلو کشیده بود، روی یک پاس پشت مدافعان و فرار پرسرعت زامهران از سمت راست، خط دفاع پدیده جاماند و زامهران در محوطه جریمه پس از جا گذاشتن یک مدافع، با پاس به عقب ایوب کلانتری را در موقعیت گلزنی قرار داد و کلانتری هم دروازه پدیده شهرخودرو را برای دومین بار در این بازی باز کرد.

 

بازیکنان نساجی پس از گل دوم تلاش کردند با کنترل بازی و استفاده از موقعیت‌ها هم نیم‌نگاهی به دروازه حریف داشته باشد و هم اجازه گلزنی به بازیکنان پدیده شهرخودرو را ندهند. بااین حال در چند صحنه شاگردان میثاقیان توانستند توپ را به محوطه جریمه نساجی برسانند که در مهم‌ترین حمله این تیم دقیقه ۹۵ و در آخرین ثانیه‌ها رقم خورد و تیر دروازه مانع ورود توپ به دروازه نساجی شد.

 

تیم فوتبال نساجی دیدار بعدی خود را باید جمعه ۱۹ آذر در اهواز مقابل فولاد خوزستان برگزار کند.// ایرنا

 

شما ممکن است این اخبار را هم دوست داشته باشید :

دریافت خبرنامه

تبلیغات

نظرات کاربران

نظر شما

نظر شما در مورد این خبر

نظرسنجی