تازه ترین خبرها

(آخرین بروز رسانی 12 دقیقه قبل)

 
دربی بی خاصیت | تساوی سرد استقلال و پرسپولیس در هیاهوی اعتراضات
بازی سرد سرخابی ها در نهایت بدون خلق حتی یک موقعیت گل صد در صد به پایان رسید.
دربی بی خاصیت | تساوی سرد استقلال و پرسپولیس در هیاهوی اعتراضات

اوج نیوز: :دربی نودوهفتم تهران در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر بیست ویکم برگزار شد که این دیدار نه چندان جذاب در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید. در نیمه اول این دیدر ابتدا شاگردان فرهاد مجیدی  برای دقایقی بازی را در اختیار گرفنتد اما نتوانستند موقعیت جدی روی دروازه پرسپولیس ایجاد کنند.

 

در ادمه اما این سرخ ها بودند که بر بازی مسلط شدند و چند حرکت ترکیبی خوب را پشت محوطه جریمه استقلال انجام دادند که تنها موقعیت آنها را وحید امیری با بی دقتی به بیرون زد. درنهایت نیمه اول این دیدار با نتیجه تساوی به پایان رسید.

 

در نیمه دوم هم انتظارها برای دیدن یک بازی جذاب فایده ای نداشت و تنها روی چند صحنه بازیکنان و مربیان دو تیم به شدت روی تصمیمات داوری اعترض کردند که مهم ترین آنها صحنه داخل محوطه پرسپولیس در دقایق پایانی بود. پاس ارسالی دانشگر به داخل ۶ قدم پرسپولیس درحالی که یک بغل پا لازم داشت تا به گل تبدیل شود اما مهاجم آبی ها داخل محوطه سرنگون شد تا فریاد اعتراض آبی ها شنیده شود.

 

در ادامه بازی دو تیم  با چند خطای خشن و دریافت کارت زرد همراه بود تا بازی با همان نتیجه بدون گل به پایان برسد. پرسپولیس با این تساوی  ۱۵امتیازی شد و فرصت صدرنشینی را از دست داد. استقلال هم با ۱۴ امتیاز در رتبه چهارم قرار گرفت.

 

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، محمد حسین مرادمند (کارت زرد)، جعفر سلمانی، روزبه چشمی (آرش رضاوند ۷۴) (کارت زرد)، مهدی مهدی‌پور، رضا آذری (زبیر نیک نفس ۶۷)، کوین یامگا (کارت زرد)، امیرحسین حسین‌زاده و رودی ژستد (ارسلان مطهری ۹۰).

 

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، امید عالیشاه (کارت زرد)، فرشاد فرجی، علی نعمتی، مهدی ترابی (کارت زرد)، میلاد سرلک، کمال کامیابی‌نیا (کارت زرد)، مهدی شیری، وحید امیری، عیسی آل‌کثیر (مهدی عبدی ۷۸) و سعید آقایی (کارت زرد).

 

 

شما ممکن است این اخبار را هم دوست داشته باشید :

دریافت خبرنامه

تبلیغات

نظرات کاربران

نظر شما

نظر شما در مورد این خبر

نظرسنجی