تازه ترین خبرها

(آخرین بروز رسانی 12 دقیقه قبل)

 
با لغو معارفه سرپرست جدید ؛
مدیرعامل چوب وکاغذ مازندران ابقاء شد
اوج نیوز : مراسم معارفه سرپرست جدید شرکت چوب و کاغذ مازندران لغوشد و"علی اکبرصفریان" همچنان به عنوان مدیرعامل این مجموعه فعالیت خواهد کرد.
مدیرعامل چوب وکاغذ مازندران ابقاء شد

اوج نیوز: فرماندار  شهرستان ساری در گفت و گو با خبرنگار ایلنا؛ علت لغو مراسم معارفه سرپرست جدید شرکت چوب وکاغذ مازندران را که قرار بود صبح امروز برگزار شود، عدم هماهنگی مسئولان شرکت آینده پویا، هلدینگ این مجموعه با مسئولان ذیربط استان مازندران اعلام کرد.

 

مسئولان هلدینگ آینده پویا وابسته به بانک ملی ایران عصر روزشنبه اقدام به برکناری مدیرعامل شرکت چوب وکاغذ مازندران می کنند که این موضوع با واکنش تند مسئولان استانی مواجه می شود.

 

 "منصورعلی زارعی" نماینده ساری در مجلس  هم روز قبل  در گفت وگو با ایلنا ضمن انتقاد  از برکناری ناگهانی مدیرعامل چوب و کاغذ مازندران از مسئولان استان مازندران و نهادهای نظارتی خواست که به طور جدی وارد این موضوع شوند.

 

نماینده ساری در مجلس با اعلام رضایت شورای کارگری وکارگران این واحد تولیدی از عملکرد "علی اکبرصفریان" ؛ برکناری وی را ابهام انگیز عنوان کرده بود.

 

شنیده های خبرنگار ما حاکیست که با ورود جدی مسئولان ارشد استان مازندران به این موضوع؛ مراسم معارفه سرپرست جدید شرکت ؛ صبح امروز لغو شد و علی اکبر صفریان با حضور در دفتر کارخود، فعالیت هایش را از سرگرفته است.

 

شما ممکن است این اخبار را هم دوست داشته باشید :

دریافت خبرنامه

تبلیغات

نظرات کاربران

نظر شما

نظر شما در مورد این خبر

نظرسنجی