تازه ترین خبرها

(آخرین بروز رسانی 12 دقیقه قبل)

 
آیا قفل استانداری مازندران امروز باز می شود ؟
نگاهی به 16 استاندار منصوب شده / 6 رئیس ستاد انتخاباتی رئیسی / 3 نظامی و 4 غیر بومی + گزینه های مطرح استانداری مازندران
اوج نیوز : یکی دیگر از نکات قابل توجه در انتخاب استانداران این بوده است که تاکنون تنها چهار استاندار غیربومی در بین این ۱۶ استاندار وجود دارد و قاطبه برگزیدگان بومی هستند.
نگاهی به 16 استاندار منصوب شده / 6 رئیس ستاد انتخاباتی رئیسی / 3 نظامی و 4 غیر بومی + گزینه های مطرح استانداری مازندران

اوج نیوز: وزارت کشور و هیات وزیران تاکنون استاندار ۱۶ استان مختلف را انتخاب کردند که در این بین محسن منصوری استاندار تهران، سید حامد عاملی استاندار اردبیل، سید رضا مرتضوی استاندار اصفهان، محسن افشارچی استاندار زنجان و مهدی دوستی استاندار هرمزگان از جمله روسای ستاد رییس جمهور منتخب بودند که به عنوان استاندار در همان استان کار خود را آغاز کردند.

 

البته مهدی دوستی استاندار منتخب هرمزگان رئیس ستاد انتخاباتی «سعید محمد» بود که پس از عدم حضورش در انتخابات، مسئولیت ستادهای مردمی حامی ابراهیمی رئیسی را برعهده گرفت.

 

علیرغم جو ایجاد شده مبنی بر انتصاب نظامیان به عنوان استاندار، تاکنون فقط سه نفر به نام های سردار زین‌العابدین رضوی خرم، به عنوان استاندار آذربایجان شرقی، سردار علی نظری به عنوان استاندار خراسان رضوی و سردار احمد محمدی زاده به عنوان استاندار بوشهر برگزیده شدند.

 

یکی دیگر از نکات قابل توجه در انتخاب استانداران این بوده است که تاکنون تنها چهار استاندار غیربومی در بین این ۱۶ استاندار وجود دارد و قاطبه برگزیدگان بومی هستند.

 

با همه این احوال باید منتظر یکی از چهارشنبه های هیات وزیران مانند امروز ماند و دید آیا هفدهمین انتصاب دولت و رییس جمهور به عنوان استاندار مازندران برگزیده می شود یا خیر ؟

 

در محافل غیر رسمی همچنان از چند گزینه برای تصدی استانداری مازندران نام می شود .

 

مهدی نژاد نوری ، مجتبی زارعی ، هادی ابراهیمی ( علیرغم کناره گیری در مکاتبه با مجمع نمایندگان  ) ، شفیعی خورشیدی ، قمی ایویلی ، محمد عباسی ( علی رغم عدم تمایل ) و علی هاشمی گزینه هایی هستند که این روزها گمانه زنی ها حول محور آنها دور می زند .

 

 

شما ممکن است این اخبار را هم دوست داشته باشید :

دریافت خبرنامه

تبلیغات

نظرات کاربران

نظر شما

نظر شما در مورد این خبر

نظرسنجی