تازه ترین خبرها

(آخرین بروز رسانی 12 دقیقه قبل)

 
سردار حاج ناصر فارابی به همرزمان شهیدش پیوست
اوج نیوز: سردار حاج «ناصر فارابی» دعوت حق را لبیک گفت و به همرزمان شهیدش پیوست.
سردار حاج ناصر فارابی به همرزمان شهیدش پیوست

به گزارش اوج نیوز، سردار ناصر فارابی فرمانده تیپ مالک اشتر در دوران دفاع مقدس، که بر اثر ابتلا به ویروس منحوس کرونا دعوت حق را لبیک گفت و به همرزمان شهیدش پیوست.

مراسم وداع با پیکر این جانباز شیمیایی با حضور جمعی از همرزمان و پیشکسوتان دفاع مقدس با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ساری برگزار و سپس پیکر وی به پل سفید انتقال داده شد.


پیکر مطهر این فرمانده دفاع مقدس پس از تشییع خودرویی در شهر پل سفید، در آرامگاه روستای دهمیان از توابع بخش مرکزی سوادکوه خاکسپاری شد.

 
سردار ناصر فارابی متولد ۱۳۳۴ از روستای دهمیان سوادکوه بود. معاونت بازرسی وزارت دفاع، نقش موثری در تشکیل سپاه مازندران و تیپ ۵۸ مالک اشتر، حضور در عملیات‌های مهم دفاع مقدس و مبارزه با منافقین در جنگل‌های سوادکوه از رشادت‌های سردار فارابی بود.


فرماندهان دفاع مقدس مازندران عروج شهادت‌گونه سردار «فارابی» را تسلیت گفتند

 
جمعی از فرماندهان دفاع مقدس مازندران با صدور پیامی عروج شهادت‌گونه سردار «ناصر فارابی» را تسلیت گفتند.

 
در این پیام آمده است: روح بلند و ملکوتی فرمانده دلاور دفاع مقدس سردار با افتخار و جانباز سرافراز جنگ تحمیلی «ناصر فارابی» با همرزمان و یاران شهیدش همنشین شد.

 
فرمانده دلیری که در هشت سال دفاع مقدس و در مقابله با گروهک‌های معاند و محارب، در عملیات‌های مختلف در مسئولیت‌های حساس فداکاری و جانفشانی کرد و در تیپ پارتیزانی ۵۸ مالک اشتر جانانه درخشید.
 

او که در زمره اسوه‌های ایثار و جهاد و الگوی شجاعت و مردانگی در جبهه‌های حق علیه باطل بود و در اوج تواضع و اخلاص در صحنه‌های مختلف انقلاب نقش‌آفرینی کرد.
 

این ضایعه تلخ و ناگوار را به محضر گرامی خانواده محترم و فرماندهان و همرزمان وی و جامعه پیشکسوتان جهاد و شهادت و همچنین مردم شهیدپرور استان مازندران تسلیت و تعزیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن عزیز سفرکرده رحمت واسعه الهی و همنشینی در جوار اباعبدالله الحسین علیه السلام و اصحاب و یارانش و برای بازماندگان صبر و سکینه الهی خواستاریم.

 

http://www.shomalnews.com/photo/163460668937019156.jpg

سردار فارابی به همرزمان شهیدش پیوست

شما ممکن است این اخبار را هم دوست داشته باشید :

دریافت خبرنامه

تبلیغات

نظرات کاربران

نظر شما

نظر شما در مورد این خبر

نظرسنجی