تازه ترین خبرها

(آخرین بروز رسانی 12 دقیقه قبل)

 
آخرین وضعیت انتخاب استاندار مازندران ؛
شریعتی : شاهد کاهش انگیزه مدیران مازندران هستیم / وزیر را در معذورات انتخاب استاندار قرار نمی‌دهیم / اولویت ما استاندار بومی است
اوج نیوز : رئیس مجمع نمایندگان مازندران با اعلام اینکه مجلس در شکل‌گیری این دولت نقش بسیار اساسی داشته است، افزود: بنای نمایندگان مجلس شورای اسلامی کمک به دولت در پیشبرد اهداف است.
شریعتی : شاهد کاهش انگیزه مدیران مازندران هستیم / وزیر را در معذورات انتخاب استاندار قرار نمی‌دهیم /  اولویت ما استاندار بومی است

اوج نیوز : رئیس مجمع نمایندگان مازندران در واکنش به این موضوع که دیده می‌شود بسیاری از مدیران انگیزه کار ندارند، گفت: بنده این موضوع را به خرم‌شاد معاون وزیر کشور و چند نفر دیگر از وزرا اعلام کردیم که اگر بنای تغییر مدیریتی در استان وجود دارد، سریع‌تر انجام شود و شاهد کاهش انگیزه مدیران هستیم.

غلامرضا شریعتی در گفت‌وگو با فارس در ارتباط با آخرین وضعیت انتخاب استاندار مازندران، اظهار کرد: یکی از برنامه‌های وزیر کشور تعامل با نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای انتخاب استانداران اعلام شده است.

وی اضافه کرد: در همین ارتباط فرمی را در اختیار اعضای مجمع نمایندگان استان‌ها قرار داد و درخواست کمک برای انتخاب استاندار در هر استان را مطرح کرد.

رئیس مجمع نمایندگان مازندران با اعلام اینکه مجلس در شکل‌گیری این دولت نقش بسیار اساسی داشته است، افزود: بنای نمایندگان مجلس شورای اسلامی کمک به دولت در پیشبرد اهداف است.

وی با اشاره به تغییر رویه انتخاب استانداران در چند استان کشور، بنده به مسؤولان وزارت کشور اعلام کردم که وزیر را در معذورات انتخاب استاندار قرار نمی‌دهیم، گفت: مسؤولان وزارت کشور هر فردی را که توانایی اداره استان را دارد به مجمع معرفی کرده و اولویت ما استاندار بومی است.

شریعتی درباره اینکه گفته می‌شود، تعلل در انتخاب استانداران توسط وزارت کشور بیان کرد: به نظر می‌رسد که وزارت کشور ملاحظات خاص خودش را در انتخاب استانداران اعمال می‌کند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تا پایان سال ممکن است انتخاب استاندار زمان ببرد، گفت: به نظر می‌رسد که سریع‌تر انجام شود.

شریعتی در واکنش به این موضوع که دیده می‌شود بسیاری از مدیران انگیزه کار ندارند، افزود: بنده این موضوع را به خرم‌شاد معاون وزیر کشور و چند نفر دیگر از وزرا اعلام کردیم که اگر بنای تغییر مدیریتی در استان وجود دارد، سریع‌تر انجام شود و شاهد کاهش انگیزه مدیران هستیم.

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی که در جلسه با تعدادی از اساتید دانشگاهی در ارتباط با مزایا و معایب منطقه آزاد حضور پیدا کرده و در پاسخ به این سوال خبرنگار فارس که شما استدلال چهره‌های علمی و دانشگاهی را در مخالفت با ایجاد منطقه آزاد شنیدید، بفرمایید از این به بعد پرونده منطقه آزاد را چگونه پیگیری می‌کنید، بیان کرد: ایرادات شورای نگهبان نسبت به ایجاد منطقه آزاد همان نگرانی‌های اساتید دانشگاهی است و در پروسه پرونده منطقه آزاد بنا داریم که این نگرانی‌ها را رفع کنیم.

گفتنی است ؛ تعدادی از اساتید دانشگاهی با همکاری بسیج دانشجویی مازندران نقد علمی خویش را در مخالفت با ایجاد منطقه آزاد به رئیس مجمع نمایندگان مازندران اعلام کردند.

شما ممکن است این اخبار را هم دوست داشته باشید :

دریافت خبرنامه

تبلیغات

نظرات کاربران

نظر شما

نظر شما در مورد این خبر

نظرسنجی