تازه ترین خبرها

(آخرین بروز رسانی 12 دقیقه قبل)

حاشیه بازی نساجی و فولاد| دلجویی هواداران نساجی از نکونام/ ادای احترام به دست‌نشان +عکس

اوج  نیوزشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۸
اوج نیوز : هواداران تیم فوتبال نساجی پیش از دیدار با فولاد سرمربی تیم حریف را تشویق کردند. نساجی در این روز به یک برد شیرین خانگی دست یافت و یک روز به یاد مازندران را برای فوتبال مازندران رقم زد ....
حاشیه بازی نساجی و فولاد| دلجویی هواداران نساجی از نکونام/ ادای احترام به دست‌نشان +عکس

اوج نیوز: تیم‌های فوتبال نساجی مازندران و فولاد خوزستان در چارچوب هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت 18:25 در ورزشگاه شهید وطنی مقابل هم قرار گرفتند. نیمه نخست این مسابقه با نتیجه یک بر صفر به سود نساجی خاتمه پیدا کرد و این نتیجه تا پایان ادامه یافت تا نساجی به یک برد شیرین خانگی دست یابد و یک روز به یاد مازندران را برای فوتبال مازندران رقم بزند .

* پیش از شروع این دیدار بازیکنان هر دو تیم به سمت پوستر مرحوم نادر دست نشان رفتند و به وی ادای احترام کردند.

* تعدادی از هواداران تیم فوتبال نساجی همچون بازی‌های گذشته این تیم با حضور روی پشت‌بام خانه‌ها این بازی را تماشا و تیم خود را تشویق کردند.

* سال گذشته در حاشیه دیدار این دو تیم برخی از هواداران نساجی شعارهایی علیه جواد نکونام سر دادند که موجب دلخوری این مربی شد، اما امسال ورق برگشت و تعدادی از هواداران نساجی پیش از بازی به هتل تیم فولاد رفتند و از نکونام دلجویی کردند. همچنین پیش از شروع بازی هم هواداران وی را تشویق کردند و نکونام هم به سمت‌شان رفت و برای آنها دست تکان داد.

* سینا زامهران، زننده گل تیم فوتبال نساجی که سابقه بازی در فولاد را دارد و بعد از گلزنی در این بازی به سمت ساکت الهامی رفت و وی را در آغوش گرفت.

* جواد نکونام و ساکت الهامی پیش از شروع مسابقه با هم عکس یادگاری گرفتند.

شما ممکن است این اخبار را هم دوست داشته باشید :

دریافت خبرنامه

تبلیغات

نظرات کاربران

نظر شما

نظر شما در مورد این خبر

نظرسنجی