تازه ترین خبرها

(آخرین بروز رسانی 12 دقیقه قبل)

 
بجران در شهر خسته ؛
محمود فکری سرمربی استقلال تهران شد / عضو هیات مدیره نساجی : اقدام باشگاه استقلال غیراخلاقی و غیرحرفه ای است
اوج نیوز : قائم شهری‌ها که فصل قبل را به خوبی با محمود فکری به پایان رسانند به فصل جدید با این مربی بسیار خوشبین بودند از این رو با این جدایی موافق نبوده و خواهان حفظ سرمربی تیم‌شان هستند....
محمود فکری سرمربی استقلال تهران شد / عضو هیات مدیره نساجی : اقدام باشگاه استقلال غیراخلاقی و غیرحرفه ای است

اوج نیوز: در حالی منابع خبری از سرمربیگری محمود فکری در باشگاه استقلال خبر می دهند که نکته‌ای که تا این لحظه باعث علنی نشدن توافق فکری و استقلال ، هواداران خشمگین تیم نساجی هستند.

به گزارش اوج نیوز، مسئولان باشگاه استقلال که دیشب مذاکره رسمی خود با محمود فکری را انجام داده بودن صبح امروز با این مربی برای فصل آینده به توافق رسیدند. گفته می‌شود فکری قرار است با پرداخت مبلغ رضایتنامه توسط آبی‌ها به باشگاه نساجی رسما امشب به عنوان سرمربی استقلال معرفی شود. این مربی در ازای مبلغ ۴ میلیارد تومان از نساجی جدا و به استقلال ملحق می‌شود.

استقلالی‌ها این ۴ میلیارد را تقبل کرده و امشب قرارداد رسمی فکری را می‌بندند. نکته‌ای که تا این لحظه باعث سکوت در خصوص این توافق شده، هواداران خشمگین تیم نساجی هستند. قائم شهری‌ها که فصل قبل را به خوبی با محمود فکری به پایان رسانند به فصل جدید با این مربی بسیار خوشبین بودند از این رو با این جدایی موافق نبوده و خواهان حفظ سرمربی تیم‌شان هستند. محمود فکری در گفت و گو با ایلنا خبر سرمربیگری اش در استقلال را تایید کرده و از هواداران نساجی هم تشکر و خداحافظی کرده است.

 

عضو هیات مدیره نساجی : اقدام باشگاه استقلال غیراخلاقی و غیرحرفه ای است

عضو هیات مدیره باشگاه نساجی مازندران گفت: اقدامی که باشگاه استقلال برای مذاکره با محمود فکری انجام داده غیر اخلاقی و غیر حرفه‌ای است.

حمیدرضا بایندریان در خصوص عقد قرارداد محمود فکری با باشگاه استقلال اظهار داشت: باشگاه استقلال با مربی تحت قرارداد ما قرارداد امضا کرده و این مساله را خیلی راحت می‌توانیم به صورت حقوقی پیگیری کنیم.

وی افزود: اقدام باشگاه استقلال در شرایطی که فکری با باشگاه نساجی قرارداد رسمی دارد، یک اقدام غیر اخلاقی و غیر حرفه‌ای است و پیش از این هم به صورت رسمی اعلام کردیم که اگر باشگاه استقلال خواهان جذب فکری است ابتدا باید رضایت باشگاه نساجی را جلب کند.

محمود فکری عصر امروز در نشست با مدیران باشگاه استقلال، برای حضور در این تیم توافق کرد.

شما ممکن است این اخبار را هم دوست داشته باشید :

دریافت خبرنامه

تبلیغات

نظرات کاربران

نظر شما

نظر شما در مورد این خبر

نظرسنجی